مرگ دینامیت فوتبال برزیل در 68 سالگی

همه چیز در سومین بازی او به عنوان یک حرفه ای مقابل اینترناسیونال شروع شد، جایی که او اولین گل خود را با یک سانتر مالتی به ثمر رساند و روز بعد، ژورنال دوس اسپورت عنوان کرد: “دینامیتی که منفجر شد”.
دی اولیویرا در مصاحبه خود با UOL گفت:من اولین بازی خود را در ماراکانا در دیدار واسکو و اینترناسیونال در تیم اول انجام دادم و آن زمان بود که به من لقب دینامیت دادند. پس از مدت کوتاهی از ورود، توپی را در میانه زمین گرفتم و شروع به دویدن کردم. پس از ترک مدافعان، ضربه محکمی از بیرون محوطه جریمه زدم و توپ گل شد.» توپ به تور چسبید و روز بعد ژورنال دوس اسپورت مرا دینامیت نامید.

1789698


سرویس خبر شماره: 1863753
19 ژانویه 1401 ساعت 2:30 ب.ظ.
6.3K |

0نقطه نظر

پسری که ماراکانا را منفجر کرد

کارلوس روبرتو دی اولیویرا ملقب به دینامیت، بهترین بازیکن تاریخ واسکودوگاما که در بارسا نیز بازی می کرد، صبح دیروز درگذشت.

مرگ دینامیت فوتبال برزیل در سن 68 سالگی

روزنامه ای که دیگر وجود ندارد، اما نام مستعار BD Olivera باقی ماند. دینامیت نه تنها به خاطر گل هایش، بلکه به خاطر بازی های دیدنی اش در تیم واسکو، هرگز در تاریخ فوتبال برزیل فراموش نخواهد شد. دوولیورا در فصل 80-1979 بازیکن بارسلونا بود و در 8 بازی برای این باشگاه دو گل به ثمر رساند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کارلوس روبرتو دی اولیویرا، مردی که ورزشگاه ماراکانا را منفجر کرد، ساعت 10:50 صبح یکشنبه در سن 68 سالگی درگذشت. دینامیت، یکی از بهترین گلزنان برزیل و جهان، از سرطان روده بزرگ رنج می برد که در پایان سال 2021 کشف کرد. گل های او فراموش نشدنی هستند، اما آیا می دانید چرا به او لقب دینامیت داده اند؟

1789697