گل محمدی: لیگ تازه شروع شده!


سرویس خبر شماره: 1822729 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 22:58 |
17,301 |

1نظرات

اخراج عالیشاه منصفانه بود.

سرمربی سرخ ها درباره اخراج عالیشاه گفت: صحنه اخراج را از بالا ندیدم اما بچه ها گفتند پای او به شکم حریف برخورد کرده و تصمیم داور درست بوده است. در نگاه اول تصمیم سخت بود اما با توجه به آنچه در عکس ها دیدم تصمیم داور درست بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یحیی گل محمدی که از روی سکوها شاهد پیروزی تیمش بود، در پایان بازی درباره این بازی و کم شدن فاصله گفت: هنوز پنج بازی حساس باقی مانده است که از بازیکنانم تشکر می کنم. “آنها خیلی سخت بازی کردند و ما هنوز شانس قهرمانی داریم. مسابقات قهرمانی تازه شروع شده است و هنوز نکات مهمی هم برای ما و هم برای تیم حریف وجود دارد. امروز از کودکی شاهد یک بازی منظم خوب بودیم، آنها سخت کار کردند. و برای زحمات آنها مزد دریافت کردند.

گل محمدی درباره برد حساس مقابل پیکان گفت: برد ارزشمندی بود و مقابل تیم جوان و با انگیزه ای که تاکتیک های خوبی دارد موفق شدیم؛ با وجود اینکه 10 نفر بودیم باز هم توانستیم گل بزنیم و این پیروزی را تقدیم می کنم. هوادارانی که از من حمایت کردند و بازیکنان پرافتخار تیمم که در این سه هفته فشار زیادی روی آنها داشتند و تمرینات سختی انجام دادند اما با تمرکز بالایی بازی کردند.

وی در خصوص استقلال گفت: به هر حال فکر می کنم این رقابت خوب ادامه دارد و با هر امتیاز از دست دادن رقیب و کسب امتیاز کامل، این حساسیت برای هر دو تیم حساس تر می شود. دیدن بازی ها از روی پلتفرم بسیار سخت است.

یحیی گل محمدی می گوید لیگ به تازگی شروع شده و امتیاز باخت استقلال به آنها کمک می کند تا به راه خود ادامه دهند.