گل محمدی و غلامپور دفاع را آماده می کنند

بر اساس مشاهدات و مشاهده تصاویر تلویزیونی کمیته انضباطی نیز بدون اطلاع کمیته انضباطی حق رای و رسیدگی به تخلفات را دارد اما به نظر می رسد حسن زاده و همکارانش در کمیته انضباطی خواستار برخورد عادلانه با تخلفات هستند. منتظر گزارش سازمان لیگ در خصوص این دیدار هستیم.

در روزهای بعد از دربی انتقاداتی از سوی کارشناسان داوری درباره بی توجهی کمیته انضباطی به تنش های دربی مطرح شد. یکی از این منتقدان علی خسروی بود که از برخورد قضات در برنامه های تلویزیونی انتقاد می کرد و یکی از دلایل آن عدم برخورد قاطع کمیته انضباطی با متخلفان بود. لحن صحبت های علی خسروی باعث اعتراض باشگاه پرسپولیس شد و مدیر رسانه ای باشگاه در این باره صحبت کرد. بلافاصله پس از این اتفاق، سایت فدراسیون فوتبال این خبر را منتشر کرد مبنی بر اینکه رئیس فدراسیون فوتبال از سازمان لیگ خواسته است تا گزارشات کامل دربی را به کمیته انضباطی ارائه کند تا کمیته انضباطی در این خصوص تصمیم گیری کند. از ابتدا پیش بینی می شد پس از تعطیلات نوروزی دربی رای گیری شود. چون روزهای بازی فیفا و تیم ملی در پیش است و لیگ برتر یکی دو هفته تعطیل است، کمیته انضباطی به راحتی می تواند این پرونده را بررسی کند و تصمیم نهایی را بگیرد.


سرویس خبر شماره: 1816160 |
29 مارس 1400 ساعت 13:31 |
1,439 امتیاز خبر|

0نظرات

حکم انضباطی دربی؛ انتظار

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، معمولاً داور و نماینده فدراسیون فوتبال 24 تا 48 ساعت پس از پایان مسابقه گزارش خود را به صورت آنلاین به سازمان لیگ ارائه می کنند و در صورتی که گزارش های ارسالی دارای پرونده انضباطی باشد. سازمان لیگ گزارش دریافتی را به کمیته انضباطی ارائه می کند تا کمیته انضباطی در مورد تخلفات انجام شده رای صادر کند.

چند روزی از دربی می گذرد و با وجود تنش ها هنوز کمیته انضباطی تصمیم قطعی و دستور موقت برای اتفاقات این دیدار را صادر نکرده است.

تنش بین یحیی گل محمدی و سیدمهدی سیدعلی، داور مسابقه و همچنین تقابل بهزاد غلامپور با مهدی ترابی در بین دو نیمه از موارد مهمی است که کمیته انضباطی در رای گیری دربی خود به آنها توجه خواهد کرد. پس از این مسابقه مصاحبه های تیزهوشی از سوی اعضای هر دو تیم انجام شد و این مصاحبه ها ممکن است با برخوردهای کمیته انضباطی نیز مواجه شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی