پژمان جمشیدی: مجیدی نشان داده که چیزهایش را بلد است

وی سپس ادامه داد: من سرمربی پرسپولیس را نمی شناسم. روزهای اولیه است اما من به طور کلی مربیگری را دوست دارم و به تیم مربوط نیست. مربیگری یک شغل 24 ساعته است و امکان مربیگری در کنار شغل دیگری وجود ندارد. این در فوتبال امروز اصلا امکان پذیر نیست.

مدافع سابق پرسپولیس و تیم ملی با تمجید از مجیدی و گل محمدی گفت: به نظرم آقای گل محمدی و آقای مجیدی امسال در لیگ عالی بوده اند. آقای مجیدی فراتر از حد تصور بود و من خودم همیشه فکر می کردم استقلال سقوط می کند اما اینطور نیست و نشان می دهد که مربی کار خود را بلد است و بچه ها فهمیده اند چه پیراهنی پوشیده اند و تلاش می کنند.

جمشیدی در پاسخ به این سوال که علی ضیا پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس را می پذیرد یا خیر، گفت: با سر می روم (با خنده).

وی در نهایت در واکنش به استعفای یحیی گل محمدی از مدیریت پرسپولیس گفت: امیدوارم استعفای او مورد قبول واقع نشود زیرا فعلا جایگزینی برای آقای گل محمدی نداریم. او کارنامه بسیار موفقی دارد و تگ تیم را قهرمان کرده است و من به عنوان بازیکن پرسپولیس از او بسیار سپاسگزارم و بسیار متاسفم که اتفاقی که افتاد او را به جایی رساند که مجبور به انجام این کار شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1816163 |
29 مارس 1400 ساعت 13:47 |
3,905 امتیاز خبر|

4نظرات

پرسپولیس چاره ای جز یحیی ندارد

پژمان جمشیدی می گوید قهرمانی در آسیا با تیم محبوبش یکی از آرزوهای بزرگش است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پژمان جمشیدی، مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس که در سال های اخیر سابقه فعالیت در سینما و تلویزیون را در کارنامه دارد، با حضور در برنامه ویژه نوروزی شبکه یک، در بخشی از گفتگوی خود با مجری برنامه گفت: قهرمانی آسیا با پرسپولیس در آسیا به عنوان مربی، این می تواند یکی از آرزوهای من باشد. مربی فوتبال یکی از چیزهایی است که هنوز هم می تواند مرا هیجان زده کند.

وی درباره دوره مربیگری حرفه ای خود گفت: در فاصله بین فوتبال و بازیگری حدود دو سال سابقه حضور در تیم های پایه و بزرگسالان آسیا ویژن و لیگ سه را داشتم. کار بسیار جالب و دشواری است و من دوست دارم آن را انجام دهم.