گل گهر نوروزی همیشه با یک هدف تمرین می کند (عکس)

تیم فوتبال گل گهر تمرینات خود را از چهارم فروردین آغاز کرد تا در ادامه مسابقات لیگ برتر حضوری قدرتمند داشته باشد.

عکس ابوالفضل امیرزاده



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سه بازی آخر سال 1400 برای گل گهر طبق برنامه امیر قلعه نویی پیش نرفت و پس از 2-1 استقلال مقابل پیکان سپس سپاهان نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل به دست نیاوردند. . با این حال شروع نیم فصل دوم برای آبی های سیرجانی بسیار خوب بود که در سه بازی مقابل فجرسپاسی، نساجی و صنعت نفت پیروز شدند و با پرسپولیس به تساوی رسیدند.
اینها بخشی از عملکرد تیم فوتبال گل گهر در لیگ بیست و یکم تا سال 1400 بود که با وجود کسر هفت امتیاز از این تیم، با استفاده از اریک باینما با 34 امتیاز در رده ششم قرار گرفت، اما کسانی که با فولاد تنها یک امتیاز داشت. خوزستان و مس رفسنجان از یکدیگر فاصله دارند و امیدوارند با عقب نشینی هر چه بیشتر در رده بندی، در سال جدید عقب بیفتند.
شاگردان امیر قلعه نویی که پس از چند روز استراحت از ساعت 4 فرودین تمرینات خود را از سر گرفتند، خود را برای دیدار با شهر خودرو در سیرجان آماده می کنند. آن‌هایی که خود را یکی از مدعیان قهرمانی می‌دیدند و شروع خوبی داشتند، پس از کسر هفت امتیاز و دور شدن از بالای جدول، اکنون تمام تلاش خود را برای نشان دادن توانایی‌های خود و کسب بالاترین رتبه ممکن انجام دادند.


سرویس خبر شماره: 1816953 |
07 فروردين 1401 ساعت 16:18 |
1,248 امتیاز خبر|

1نظرات