گواردیولا: اتلتیکو دفاعی نیست. من مخترع فوتبال نیستم

بازی در برابر تیم های کاملا دفاعی:ممکن است اشتباه کنم، اما اتلتیکو یک تیم کاملاً دفاعی نیست و آنها افکار هجومی دارند. آنها می توانند با بازیکنان زیادی در زمین خود جمع شوند، اما آنها مهاجمانی در مرکز زمین دارند که منتظر دریافت پاس ها و ضدحملات هستند. اتلتیکو اصلا دفاع نمی کند و اگر بتواند به شما فشار می آورد، اگر برنامه های آنها عملی شود، شما گرفتار می شوید و برعکس. “شاید شما بهتر بدانید، اما نظر من در مورد اتلتیکو چیز دیگری است.”

اولین فرصت برای صعود: در این مرحله از بازی، همه حریفان سخت هستند، هر تیم نقاط قوت خود را دارد و به سبک خود بازی می کند. این همه 50-50 است و شما باید برای هر چیزی آماده باشید.

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی در کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به سوالی درباره تفاوت سبک بین دو تیم و اظهارات اخیر ژاوی در مورد سبک دفاعی اتلتیکو گفت:باید از خود ژاوی بپرسید، من اینجا نیستم که در مورد ژاوی یا سیمئونه صحبت کنم.

حذف با بایرن مقابل اتلتیکو در سال 2016: سال 2022 است و شش سال از آن بازی می گذرد. ما دو بازی خوب مقابل اتلتیکو داشتیم اما در نهایت حذف شدیم و به فینال نرسیدیم. در مورد تفاوت لیگ انگلیس و اسپانیا باید بگویم که در نهایت با یک بازی 11 بر 11 روبرو هستیم، بازی فردا با بازی برگشت متفاوت است و بازیکنان تقریباً یکسان خواهند بود. سعی کردم از اتلتیکو چیزهای زیادی یاد بگیرم. شما باید تا جایی که می توانید خود را با شرایط وفق دهید. آنها توانایی نابودی نیروهای شما را دارند. اتلتیکو تیمی سطح بالا و با کیفیت دارد.

پپ گواردیولا موافق نیست که اتلتیکو یک تیم کاملا دفاعی است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی فردا شب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان اتلتیکو خواهد بود. اتلتیکو موفق شد در دور پایانی منچستریونایتد را شکست دهد و حالا به دنبال غافلگیری رهبران لیگ برتر انگلیس است.

قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا: حضور در لیگ قهرمانان هر فصل برای ما خوشحال کننده است. رسیدن به آوریل و می و داشتن شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان به این معنی است که کار خوبی انجام داده اید و پایدار بوده اید. آنها تیمی هستند که در سال های اخیر دو بار قهرمان لیگ اسپانیا بارسلونا و رئال مادرید را شکست داده اند. اتلتیکو یک مانع سخت خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اتلتیکو در خانه برنده نمی شود: فردا میزبان هستیم و هفته آینده با اتلتیکو بازی خواهیم کرد. من هرگز به واندامتروپولیتانو نرفته ام اما جو ورزشگاه را تصور می کنم. اتلتیکو تیمی است که به دنبال فرصت ها و لحظات است. آنها به شما حمله می کنند و شما را تحت فشار قرار می دهند. باید برای بازی در زمین این تیم آماده باشید. اتلتیکو از نظر تاکتیکی تیمی غنی است و روش های مختلفی برای ضربه زدن به شما دارد.


سرویس خبر شماره: 1818045 |
15 فروردين 1401 ساعت 16:42 |
922 امتیاز خبر|

2نظرات

بازی سختی در انتظار ماست

مهمترین شخص در تاریخ سیتی:او می‌خواهد به شما حق بدهم، اما من مخترع فوتبال نیستم. امیدوارم مربی مهمی در تاریخ سیتی باشم، اما هرگز گل مهمی برای این تیم به ثمر نرسانده‌ام یا پنالتی مهم را متوقف نکرده‌ام. من مربی خوبی هستم. کاری که در بارسا و بایرن انجام دادم، کرایف، رکساچ و مربیان موفق بایرن قبل از من انجام دادند. من خالق هیچ چیز نیستم. بیا، من فقط یک ناظر هستم، و زمانی که ما بازی کن، همه مرا به یاد می آورند و می گویند که درباره خودشان چه فکری کرده اند؟ اغلب از من تعریف می شود، اما همیشه گفته ام که به عنوان مربی ایده هایی داشتم، اما همه چیز در زمین تعیین می شود. “فوتبال متعلق به آنهاست.”