افشای اظهارات نادرست آبیدال؛ آیا پیوند کبد قاچاق است؟

در سال 2011 بود که توموری در کبد آبیدال مشاهده شد و در آوریل 2012 این بازیکن فرانسوی تحت عمل جراحی قرار گرفت و تحت پیوند کبد قرار گرفت. گفته می شود پسر عموی آبیدال بخشی از کبد او را به این فوتبالیست فرانسوی اهدا کرد و خوشبختانه هر دوی آنها توانستند بهبود پیدا کنند.


سرویس خبر شماره: 1818049 |
15 فروردين 1401 ساعت 17:12 |
19,191 |

4نظرات

گزارش برند؛

اگرچه سال‌ها از پیوند کبد اریک آبیدال می‌گذرد، اما پرونده جراحی او دوباره با مقامات حقوقی اسپانیا روی میز است و سه سال پیش دادگاه اسپانیا دستور تحقیقات بیشتر در مورد این پرونده را صادر کرد. شعبه دهم بارسلونا پس از بررسی های لازم، خواستار رسیدگی مجدد به پرونده پیوند کبد آبیدال شد. احتمالاً تلاش هایی برای زیر پا گذاشتن قوانین در طول فرآیند انجام پیوند کبد آبیدال صورت گرفته است.

در یکی از مکالمات تلفنی ساندرو راسل که توسط پلیس اسپانیا ضبط شده است، او با یکی از دستیارانش تلفنی صحبت کرده است که طی آن از برخی صحبت های آبیدال پس از جدایی از بارسا انتقاد کرده و در بخشی از این گفتگوی تلفنی تیتر آبیدال آمده است. خرید و پیوند کبد با کمک یک باند قاچاقچی اعضای بدن. بر اساس این گزارش ها، در سال 2018 زمانی که آبیدال به عنوان یکی از مدیران بارسلونا مشغول به کار بود، پرونده ای دوباره باز شد و چند ماه بعد پرونده در شعبه 28 دادگاه بارسلونا تشکیل شد.

اما یک سال بعد، شعبه ای از دادگاه خواستار بازگشایی این پرونده شد و پرونده مجددا مورد بررسی قرار گرفت تا مشخص شود که آیا ادعاهای رئیس باشگاه کاتالان مبنی بر تلاش آبیدال برای دریافت کبد از قاچاقچیان اعضای بدن صحت دارد یا خیر. .

پرونده پیوند کبد مدافع سابق بارسا و فرانسه ابعاد جدیدی به خود گرفته است.

El Confidencial امروز گزارش داد که موسسه ملی سم شناسی پس از چندین آزمایش تایید کرده است که هیچ رابطه ای بین آبیدال و این اهداکننده کبد، جرارد آرماند وجود ندارد. پس از انجام آزمایش های مختلف بیولوژیکی، این پرونده فاش شد تا پرونده آبیدال ابعاد جدیدی به خود بگیرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما ظن قانون شکنی در این عملیات با استراق سمع ساندرو راسل، رئیس وقت بارسلونا، ایجاد شد.