یان رایت «نمی‌تواند ببیند» «الگوی» لیورپول تابستان امسال می‌رود

یان رایت ادعا کرده است که به نفع مو صلاح نیست که تابستان امسال لیورپول را ترک کند.

پادشاه مصر که روز شنبه با یورگن کلوپ درگیر شد، در پایان فصل وارد 12 ماه پایانی قرارداد فعلی خود با قرمزها خواهد شد.

این بازیکن 31 ساله تابستان گذشته مورد توجه جدی تیم های لیگ برتر عربستان بود اما در عوض تصمیم گرفت در مرسی ساید بماند و تاکنون 24 گل و 13 پاس گل در تمام رقابت ها به ثبت رسانده است.

باید دید که آیا باشگاه‌های خاورمیانه با پیشنهاداتی برای مهاجم سابق رم در تابستان امسال بازخواهند گشت یا خیر، اما رایت معتقد است شماره 11 ما باید بخواهد قرارداد او را با لیورپول به پایان برساند.

“اگر من مو صلاح هستم، پس نمی‌خواهم اکنون ترک کنم.” رایت به Premier League Productions (از طریق Rousing The Kop) گفت.. اگر قرار بود برود، باید فصل گذشته را ترک می کرد، زمانی که از لیگ عربستان این مبالغ باورنکردنی و نجومی را برای او به دست می آوردند.

حتی اگر آنها خارج از جدول نباشند، برای مو به عنوان یک بازیکن، شما باید از دیدگاه یک بازیکن به آن نگاه کنید، شما به یک سال و آخرین سال قرارداد خود می رسید. شما یک بازیکن برتر و پردرآمد هستید. شما در حال رفتن به جایی هستید که احتمالاً می توانید در پایان فصل به صورت رایگان آنجا را ترک کنید.

شما یک مدیر جدید دارید که می آید. شما می گویید من می خواهم به مدیر جدید کمک کنم. من فقط قرار است قراردادم را تمام کنم و ببینم به کجا می روم. به عنوان یک بازیکن، موقعیتی که مو صلاح در آن قرار دارد، برای بازیکنی با قد و قامت او عالی است. نمیتونم رفتنش رو ببینم اگر او برود، پس کسی پیشنهاد پول زیادی به لیورپول داده است. این به نفع او نیست که اکنون ترک کند.»

بیشتر بخوانید: “مشکل اینجاست” – اوون هارگریوز توضیح می دهد که چرا در مورد پیوستن آرن اسلات به لیورپول تردید دارد.

صلاح از زمان پیوستن به این باشگاه در سال 2017 خدمتی باورنکردنی برای باشگاه بوده است.

او در این مدت به باشگاه کمک کرد تا هر جام مهمی را کسب کند و رکورددار گلزن ما هم در لیگ برتر و هم در اروپا است.

اگرچه این ملی پوش مصری در آخر هفته در حالی که ما در ورزشگاه لندن با وستهم تساوی 2-2 انجام دادیم با کلوپ درگیر شد، اما تاکتیک‌دان آلمانی ما قبلاً مهاجم را به عنوان یک الگو معرفی کرده بود (از طریق Liverpoolfc). .com).

نحوه رفتار او در داخل و خارج از زمین قابل توجه است و علیرغم افت فرم او در هفته های اخیر، مایلیم ببینیم که بازیکن سابق چلسی حداقل برای یک سال دیگر در آنفیلد بماند.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: سوالاتی که آرن اسلات باید در لیورپول به آنها پاسخ دهد، جایی که آموریم اشتباه کرد و خیلی چیزهای دیگر!

https://www.empireofthekop.com/2024/04/30/ian-wright-liverpool-role-model-admission/ منبع: