یاپ استام ناراحتی خود را در طول دوران حرفه ای خود در منچستریونایتد فاش کرد – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

یاپ استام، اسطوره منچستریونایتد از ناراحتی هایی که در دوران حرفه ای خود در اولدترافورد احساس می کرد صحبت کرد.

این مدافع هلندی که یکی از اعضای کلیدی تیم سه‌گانه منچستریونایتد در سال‌های 1998/99 بود، به اوج‌هایی رسید که اکثر بازیکنان فقط می‌توانستند آرزوی آن را داشته باشند – قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ برتر و جام حذفی در یک فصل، بدون ذکر دو لیگ بعدی. عناوین

علیرغم صعود به ارتفاعات زیاد در زمین، استم فاش کرد که چنین موفقیتی بهایی داشت. پس از ورود به یونایتد از پی اس وی آیندهوون در سال 1998، او به زودی متوجه شد که زندگی در لیگ برتر واقعا چقدر سخت است.

زمانی که در آیندهوون بودم، احساس راحتی می کردم. در آن زمان من یکی از بهترین بازیکنان هلند بودم و جوایز زیادی کسب کردم.

علاوه بر اینکه فوتبال در انگلیس رقابتی تر از هلند است، استم اعتراف کرد که زندگی خارج از زمین نیز دشوار است. او در پایان گفت: «همه جا از من عکس گرفتند و تعداد زیادی از آن منتشر شد، که روش کار کاملاً متفاوتی است.

با این حال، مدافع میانی سابق تصریح کرد که سر الکس فرگوسن یک کشتی فشرده را اداره می‌کند و اطمینان می‌دهد که بازیکنانش بدون توجه به موانعی که با آن روبرو می‌شوند، در اوج عملکرد خود ادامه می‌دهند. استام توضیح داد که فرگوسن بازیکنان را در صورت مرتکب اشتباهات آگاه می‌کند و مطمئن می‌شود که اشتباهات خود را تکرار نمی‌کنند.

متأسفانه، به نظر می رسد که روزهای مدیریت سختگیرانه در اولدترافورد در عصر کنونی دیگر وجود ندارد.

با توجه به عملکرد ضعیف یونایتد در این فصل، اریک تن هاگ، سرمربی تیم، مورد انتقاد انبوهی از انتقادها قرار گرفته است، به خصوص پس از تساوی ناامیدکننده 1-1 مقابل برنلی در خانه در روز شنبه.

پس از اینکه تماشاگران اولدترافورد برخی از تعویض های تن هاگ را در طول قرعه کشی هو کردند، سرمربی هلندی در پاسخ گفت که این هواداران درک کافی ندارند.

علاوه بر این، او یونایتد را یکی از تیم های “سرگرم کننده” در لیگ برتر به دلیل تعداد فرصت هایی که ایجاد می کند نام برد. به طرز عجیبی، او نتوانست موقعیت های زیادی را که تیمش به نظر می رسد دائماً از دست می دهد، ذکر کند.

از آنجایی که تن هاگ مدام اصرار می‌ورزد که تیمش علیرغم نتیجه‌ای که به دست نمی‌آید خوب بازی می‌کند، به نظر می‌رسد که او در انکار زندگی می‌کند و از پذیرش هرگونه انتقادی از مدیریت خود امتناع می‌کند.

در حالی که امثال استم ممکن است در کانون توجهات با فشار زیادی مواجه شده باشند، واضح است که سر الکس نقش مهمی در کنترل تیمش در داخل و خارج از زمین بازی داشته است. متأسفانه به نظر می رسد که چکمه های او خالی مانده است.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/29/jaap-stam-reveals-discomfort-during-his-manchester-united-career-279533/ منبع: