بهترین بازیکنان جهان بعد از رونالدو و مسی؟ دو بازیکنی که به زودی هم تیمی می شوند!

پس از جدایی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی از صحنه اروپا، هیچکس نتوانسته عنوان بهترین فوتبالیست جهان را از آن خود کند. لواندوفسکی اما معتقد است که این رقابت بین دو بازیکنی برگزار می شود که به زودی هم تیمی می شوند.

یکی از بازیکنانی که در رقابت برای کسب عنوان بهترین بازیکن فوتبال است، کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن است. اروپا نسل جدیدی از استعدادهای بزرگ فوتبال را معرفی کرد و روبرت لواندوفسکی در مصاحبه با روزنامه آلمانی بیلد از دو ستاره نام برد که معتقد است عنوان بهترین بازیکن جهان را دریافت خواهند کرد: امباپه و جود بلینگهام، ستاره رئال مادرید.

لوا گفت: گفتن این موضوع سخت است زیرا ما هنوز یورو و بازی های تعیین کننده لیگ قهرمانان اروپا را در پیش داریم. اما در حال حاضر امباپه و بلینگهام برجسته ترین بازیکنان جهان هستند.”

امباپه تابستان امسال با پایان قراردادش در ماه ژوئن پاری سن ژرمن را ترک خواهد کرد و تقریبا همه انتظار دارند که او به رئال مادرید بپیوندد. در نتیجه، لواندوفسکی و بارسلونا باید فصل آینده با تیمی روبرو شوند که بهترین بازیکنان جهان را در اختیار دارد. تیمی که مهار آن برای رقبا بسیار دشوار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: سکوت لواندوفسکی در مورد توپ طلای جنجالی شکست خورد. حق من بود!/سال 2021 می توانستم به جای مسی جایزه بگیرم

سرویس اخبار فوتبال خارجی