یورگن کلوپ در آخرین بازی خود به عنوان سرمربی لیورپول در معرض خطر محرومیت قرار دارد – باشگاه لیورپول

یورگن کلوپ باید بهترین رفتار خود را در طول سفر به استون ویلا داشته باشد و در بازی آخر خود در آنفیلد قرار بگیرد.

تنها دو بازی در دوران مربیگری در آنفیلد باقی مانده است، با یک سفر به ویلا پارک که پیش از دیدار نهایی احساسی مقابل وولوز در 19 می خواهد بود.

اما برای اینکه کلوپ در بازی دوم حضور داشته باشد، باید از دریافت کارت زرد توسط داور سیمون هوپر – که سابقه زیادی با او دارد – در عصر دوشنبه اجتناب کند.

کلوپ با جمع آوری سه اخطار در یک فصل، تنها یک کارت زرد با محرومیت از خط بازی فاصله دارد و تا کنون دو بار در طول رقابت ها یک کارت نشان داده است.

او در لوتون و برنلی پس از دفع دو ضربه پنالتی لیورپول اخطار شد، به این معنی که او باید بهترین رفتار خود را در بازی ماقبل آخرش داشته باشد.

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 24 آوریل 2024: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول (R) و چهارمین داور رسمی سیمون هوپر در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین اورتون اف سی و لیورپول اف سی، 244 دربی مرسی ساید، در گودیسون پارک.  اورتون 2-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

این امر قدرت زیادی را در دستان داور هوپر، که در اوایل فصل در آن شکست در تاتنهام داور رسمی بود، باقی می‌گذارد – موقعیتی که کلوپ اعتراف کرد که نمی‌تواند از پس آن بربیاید.

این مربی گفت: “فقط شب دیگر اولین بار پس از تاتنهام بود که سایمون هوپر در بازی ای که در وهله اول مقابل اورتون از آن لذت نمی بردم، 90 دقیقه در کنار من ایستاد.

سعی کردم آن را از سرم بیرون کنم و نتوانستم.

کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از تاتنهام، چیزهای زیادی از سینه خود گرفت و با نزدیک شدن به پایان حضورش در لیگ برتر، او چیزهای زیادی برای گفتن خواهد داشت، فقط امیدواریم که قبل از آخرین بازی خود از انجام این کار اجتناب کند!

فراموش نکنیم که او هنوز به دلیل صحبت هایش علیه پل تیرنی در فصل گذشته مجازات تعلیقی دارد و این بدان معناست که او همچنین نمی تواند به تعصب اشاره کند یا یکپارچگی داور را زیر سوال ببرد، در غیر این صورت با یک بازی محرومیت روبرو خواهد شد.

از طریق این دو بازی، یورگن، و سپس شما آزاد هستید که همه چیز را از روی سینه خود بردارید!

https://www.thisisanfield.com/2024/05/jurgen-klopp-facing-ban-risk-for-his-final-game-as-liverpool-manager/ منبع: