کنایه از مربی فینالیست: این فوتبال است، نه سوپر لیگ


سرویس خبر شماره: 2020286
21 اردیبهشت 1403 ساعت 09:27 |
1.5 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

جان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا از اینکه دو تیم با هواداران نسبتا کمی خارج از شهر خود به فینال لیگ اروپا می‌رسند، خوشحال است.

کنایه از مربی فینالیست: این فوتبال است، نه سوپر لیگ

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جان پیرو گاسپرینی معتقد است که صعود آتالانتا به فینال لیگ اروپا به فوتبالدوستان یادآوری می کند که فوتبال بر اساس شایسته سالاری استوار است و به این ترتیب پروژه سوپرلیگ را کنایه زد.

آتالانتا چهارشنبه 22 می در فینال لیگ اروپا در دوبلین به مصاف بایر لورکوزن خواهد رفت. گاسپرینی در نشست خبری خود گفت: ما بازی‌های زیادی انجام می‌دهیم، بازی خوب همیشه آسان نیست و در برخی از این دیدارها مشکل داریم، اما پیروزی خوبی داشتیم. بازیکنان این انرژی و این احساسات را احساس می کنند. این یک مسابقه خاص بود و بازیکنان آن را به بهترین شکل ممکن انجام دادند. من فکر می کنم این یک موقعیت تاریخی برای باشگاهی مانند ما خواهد بود، همه چیز خوب پیش می رود.”

صعود به فینال؟

فوتبال یک شایسته سالاری است و این چیزی است که بازی را زیبا می کند، نه سوپرلیگ. این در DNA ماست، ما همه چیزهایی را که برای انجام یک بازی تهاجمی نیاز داشتیم، داشتیم.

2020176

راه آتالانتا به فینال؟

هر بار که 5 گل دریافت می کردیم، به این فکر می کردم که جور دیگری بازی کنم. من و دستیارم تولیو گریتی سرسخت هستیم. در این فصل توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و هویت خود را حفظ کنیم.

گل های آتالانتا تا پایان فصل؟

ما به خوبی می دانیم که هیچ چیز تمام نشده است، ما بازی های بزرگ زیادی برای بازی داریم، اما لیگ اروپا مهمترین آنهاست.

آیا آتالانتا می تواند به روند شکست ناپذیری لورکوزن پایان دهد؟

ما دو سال پیش با لورکوزن آشنا شدیم. شاید این فینال بین دو تیم باشد که چندان برای شبکه های تلویزیونی جذابیتی ندارد (کنایه از سوپرلیگ، جایی که باشگاه های بزرگ قرار است حق پخش تلویزیونی زیادی کسب کنند)، اما به بسیاری از تیم ها امید می دهد. این بدان معنی است که شما می توانید بدون داشتن میلیون ها هوادار در خارج از شهر خود فوتبال خوبی بازی کنید. فوتبال دقیقاً همان 14000 نفری است که امروز عصر در برگامو دیدید.

مجله اخبار فوتبال خارجی