یورگن کلوپ در مورد اینکه چرا جام‌های لیورپول «معنای بیشتری دارند» – لیورپول اف سی

ترنت الکساندر-آرنولد هنگام توضیح اینکه چرا جام های لیورپول معنی بیشتری دارد، واکنش زیادی به همراه داشت و یورگن کلوپ دو سنت خود را به طرز درخشانی اضافه کرده است.

در ماه مارس، الکساندر-آرنولد طوفان زیادی به پا کرد و گفت: «جایزه های ما برای ما معنی بیشتری خواهند داشت»، علیرغم اینکه در دوره کنونی کمتر از من سیتی برده بودیم.

هواداران و بازیکنان سیتی به سرعت در تلاش برای مخالفت با این ادعا بودند، و ما قبلاً پس از تکرار سخنان مدافع راست خود توسط کلوپ شاهد چنین اتفاقاتی بودیم.

من واقعا فکر می کنم راهی برای لیورپول وجود دارد. وقتی یک بار با لیورپول برنده می‌شوید، به اندازه پنج بار با یک باشگاه دیگر می‌ارزد.» او در ویدیوی اخیر LFC گفت.

اینجا آنفیلد استپست نقل قول در X به تنهایی واکنش زیادی را از سوی افراد متقاعد کننده شهر برانگیخته است که همه چیز را می گوید.

کلوپ ادامه داد: تجربه یک لحظه خوب واقعا خوب است. تجربه یک لحظه خوب با افراد زیادی در کنار هم سطحی کاملا متفاوت است و در لحظه های بد نیز همینطور است.

“پس این واقعاً خاص است.

اگر یک دقیقه برای این باشگاه بازی کردید، مردم در سراسر جهان هرگز شما را فراموش نخواهند کرد.

و شما آنها را در 7000 مایل دورتر خواهید یافت. واقعاً باشگاه خیلی بزرگ است و فقط زمانی متوجه می‌شوید که به کشورها و قاره‌های مختلف بروید.»

چه دیگران بخواهند آن را باور کنند یا نه، لیورپول بارها و بارها نشان داده است که چرا پیروزی برای ما «معنی بیشتری» دارد، به خصوص وقتی که شما 115 تخلف مالی را که توسط یک رقیب داخلی علیه آنها انباشته شده در نظر بگیرید.

هیچ باشگاه دیگری صدها هزار هوادار ندارد که پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان در شب قبل برای جشن گرفتن یک قهرمانی در جام حذفی، صدها هزار هوادار در خیابان صف آرایی کنند، این اتفاق در جای دیگر رخ نمی دهد.

ممکن است لازم باشد ظرف چند روز آینده پاپ کورن خود را بیرون بیاورید تا ببینید که چگونه سخنان کلوپ با یک باشگاه خاص و بازیکنان و مدیر آن طنین انداز می شود، ما می توانیم در مورد آن لذت ببریم!



https://www.thisisanfield.com/2024/05/jurgen-klopp-doubles-down-on-why-liverpool-trophies-mean-more/ منبع: