یورگن کلوپ عاشق تماشای یک بازیکن لیورپول در تمرین است

یورگن کلوپ در مورد اخلاق کاری که یکی از بازیکنان لیورپول در تمرینات نشان داده است، صحبت کرد و گفت که او «تک زدن به عنوان یک سرگرمی» دارد.

در میان چهار خریدی که قرمزها در تابستان گذشته انجام دادند، واتارو اندو بود که در ماه آگوست به عنوان خریدی در سمت چپ ظاهر شد تا پس از تعقیب‌های ناموفق مویسس کایسدو و رومئو لاویا، جای خالی هافبک دفاعی را پر کند.

این بازیکن 30 ساله تنها دو بار قبل از دسامبر در لیگ برتر بازی کرده است، اما در حال حاضر تنها در این ماه از این تعداد (WhoScored) فراتر رفته است، و او می‌تواند امشب نیز از بازی خارج از خانه مقابل آرسنال باشد.

کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود در روز جمعه، از مخالفان کاپیتان ژاپن خواست تا به او زمان بدهند تا در لیورپول نفوذ کند و به دو نمونه قبلی از بازیکنانی اشاره کرد که یک شبه موفق نبودند اما به بازیکنان محوری آنفیلد تبدیل شدند.

مدیر گفت (از طریق وب سایت رسمی LFC): فقط به ذکر است، اندی رابرتسون نیم سال بازی نکرد، تقریباً در ترکیب نبود! امیدوارم او هم آن را فراموش کرده باشد اما به هر حال حقیقت دارد. ما مجبور شدیم برای فابینیو سیستم را عوض کنیم زیرا او نمی توانست به تنهایی (به عنوان) شش نفر بازی کند. بعداً او می‌توانست به همین راحتی بازی کند، آن را در موقعیت خود قرار داد، بنابراین همه چیز خوب است.

«شما به کمی زمان نیاز دارید، همین. ما (اندو) را هر روز در تمرین می بینیم و او یکی از سختکوش ترین افرادی است که تا به حال دیده ام. همیشه روشن بود که خوب خواهد بود، اما بدیهی است که برای او خوشحالم که مردم هم اکنون می توانند آن را ببینند، زیرا این در کار ما بسیار مفید است.

این بازی واقعاً خوبی بود (مقابل وستهام). او چیز متفاوتی به تیم می دهد، باید بگوییم، این واضح است. او برای تکل هاست. ما در حال حاضر 20 بازیکن در زمین نداریم که تکل زدن را به عنوان یک سرگرمی انجام دهند. او این کار را می کند.»

بیشتر بخوانید: “او را ساکت نگه دار” – دیوید جیمز می گوید لیورپول باید امشب 240 هزار پوند جادوگر آرسنال را باطل کند.

بیشتر بخوانید: لیورپول پیش از دیدار با آرسنال، بیش از 150 هزار پوند تقویت شد.

علیرغم اینکه اندو تا زمان بازی‌های فعلی‌اش یک شروع کننده ثابت برای لیورپول نبود، اما هنوز هم برای یک سری از معیارهای دفاعی، از جمله تکل‌های برد (15)، توپ‌های مهار شده (16) و دوئل‌های هوایی (18) از طریق بازی‌ها، در بین تیم حضور دارد. FBref.

او همچنین در محوطه جریمه حریف نفوذ زیادی داشته است و در مقابل تولوز و فولام در آنفیلد گلزنی کرده است.

اگرچه شروع او در این ماه تا حدی مدیون غیبت الکسیس مک آلیستر به همراه اخراج طولانی‌مدت تیاگو آلکانترا و استفان باجستیچ است، اما با این وجود، این بازیکن 30 ساله یکی از آن دسته از بازیکنانی است که صنعت از مالکیت خارج شده است. هم تیمی ها و مدیرش

پیروزی 5-1 مقابل وستهام در اواسط هفته، ویژگی‌هایی را که اندو برای تیم لیورپول به ارمغان می‌آورد، با پیروزی در سه تکل و 5 پیروزی از هفت دوئل خود و همچنین انجام 46 پاس از 48 پاس خود (96 درصد موفقیت)، نشان داد.

سایرین در آنفیلد ممکن است بیشتر به تیتر اخبار تبدیل شوند، اما بازیکنانی که خستگی ناپذیر از توپ کار می‌کنند – و همچنین می‌توانند با آن بسیار کارآمد باشند – به همان اندازه برای تیم مهم هستند. هفته به هفته، نفوذ کاپیتان ژاپن در مرسی ساید در حال افزایش است.

📊بسته آمار EOTK: لیورپول – آرسنال – راهنمای فرم، شانس رهبران لیگ در کریسمس و موارد دیگر

https://www.empireofthekop.com/2023/12/23/klopp-praise-endo-work-ethic/ منبع: