یونایتد خوشبین ترین هواداران انگلیسی است

30 درصد از هواداران آرسنال و منچسترسیتی نیز به پیروزی تیمشان در اولین بازی فصل اعتقاد داشتند. جالب اینجاست که هواداران لیورپول جزو بدبین ترین هواداران در بین 6 تیم برتر انگلیسی بودند. 29 درصد از ساکنان لیورپول فکر می کردند شاگردان یورگن کلوپ فولام را شکست خواهند داد. تساوی 2-2 لیورپول مقابل این تیم نشان داد که احساس لیورپول اشتباه نبوده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

یک شرکت انگلیسی فعال در داده های آماری ادعا می کند که هواداران منچستریونایتد در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر، خوش بین ترین ها را نسبت به وضعیت تیم خود داشتند.

بخش قابل توجهی از هواداران چلسی نیز معتقد بودند که در بازی اول اورتون را شکست خواهند داد. این درصد برای آبی های لندن 32 درصد بود. هواداران لسترسیتی نیز امیدوار بودند با درصد مشابهی مقابل برنتفورد پیروز شوند.


سرویس خبر شماره: 1837793
20 مرداد 1401 ساعت 23:53 |
8.4K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

رده بعدی خوشبین ترین هواداران تیم های لیگ برتری در اختیار تاتنهام است. 32 درصد از هواداران این تیم معتقد بودند که شاگردان کونته در اولین بازی ساوتهمپتون را شکست خواهند داد.

این گزارش نشان می دهد که تعداد زیادی از هواداران منچستریونایتد انتظار نداشتند تیمشان لیگ برتر را با شکست مقابل تیمی مانند برایتون آغاز کند. داده ها نشان می دهد که 34 درصد از هواداران شیاطین سرخ فکر می کردند که تیم آنها در هفته اول 3 امتیاز خواهد گرفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گزارش آماری یک شرکت انگلیسی با بررسی داده های مختلف نشان می دهد که هواداران منچستریونایتد خوشبین ترین هواداران انگلیس قبل از شروع فصل 2022-23 بوده اند. اما این خوش بینی یونایتد کوتاه مدت بود و با شکست شیاطین سرخ مقابل اورتون به ناامیدی و ناامیدی تبدیل شد.