یونایتد 1-1 لستر؛ هر هفته بیشتر از قبل در سهمیه CL

چند ثانیه بعد لسترسیتی در آستانه زدن گل دوم بود اما ضربه سر فوفانا از روی پاس خوب جیمز مدیسون با واکنش استثنایی دیوید دخیا همراه شد.

دقایقی بعد منچستریونایتد موفق شد گل تساوی را وارد دروازه لسترسیتی کند. ضربه برونو فرناندز توسط کاسپر اشمایکل دفع شد اما ریباند از پای فرد گذشت و این بازیکن نیز موفق به گلزنی شد تا نتیجه 1-1 شود.

در ادامه بازی، منچستریونایتد دروازه را بست و موفق به زدن گل برتری نشد تا دو امتیاز حساس را از دست بدهد و از کسب سهمیه لیگ قهرمانان دورتر شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

لسترسیتی در نیمه دوم بود که شروع بهتری داشت و در دقیقه 63 موفق شد گل اول را به ثمر برساند. پاس خوب جیمز مدیسون با ضربه تمام کننده ایهیناچو همراه شد تا نتیجه 1-0 شود.


سرویس خبر شماره: 1817756 |
13 فروردين 1401 ساعت 22:59 |
4,207 |

11نظرات

در نیمه اول تلاش منچستریونایتد و لستر برای گلزنی بی نتیجه ماند تا هر دو تیم با یک تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

منچستریونایتد با نتیجه 1-1 مقابل لسترسیتی شکست خورد.

در دقیقه 80 لسترسیتی موفق شد گل دوم را به ثمر برساند. اما پس از بررسی صحنه، خطای ایهیناچو روی رافائل واران اعلام شد تا گل جیمز مدیسون مردود اعلام شود.

در دقیقه 31 لسترسیتی می توانست اولین گل منچستریونایتد را به ثمر برساند اما ضربه ایهیناچو با اختلاف کمی از کنار دروازه داوید دخیا به بیرون رفت.

بازی متعادل آغاز شد اما در دقیقه 27 این منچستریونایتد بود که می توانست گل اول را به ثمر برساند. جایی که ضربه برونو فرناندز با واکنش بسیار زیبای کاسپر اشمایکل همراه شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد امشب در هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس در اولدترافورد میزبان لسترسیتی بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در دقیقه 71 اشتباه عجیب گیدون سانچو می توانست دوباره به قیمت گل منچستریونایتد تمام شود اما این بار ضربه چیپ ایچیناچو با اختلاف کمی از بالای دروازه دخیا به بیرون رفت.