یک استقلالی چشم ساپینتو را به خود جلب کرد/ بازیکنی با اندام عضلانی که خوب هم گل می زند


نگاهی به حضور بازیکنان جدید استقلال در فصل جدید، در ترکیب تیم استقلال نشان می دهد که یکی از آنها توانسته به تدریج به تیم اصلی نزدیک شود و در نهایت بهترین پاسخ را به اعتماد سرمربی تیم ل. ‘تیم استقلال.

پیمان بابایی، بازیکن 27 ساله تبریزی استقلال (که از تیم تراکتورسازی به استقلال پیوست) در اردوی آماده سازی این تیم در ترکیه جزو آماده ترین ها بود. پدری با هیکل خوب و بدنی عضلانی، توانایی هدایت و شوت از راه دور را دارد.

این فوتبالیست بلند قامت 183 سانتی متری که در سه بازی ابتدایی این فصل مقابل سپاهان (28 دقیقه)، ملوان (10 دقیقه) و مس کرمان (19 دقیقه) به عنوان یار تعویضی وارد تیم استقلال شده است، قدرت تهاجمی استقلال را نیز افزایش داده است. دقایق پایانی اما سرمربی استقلال در شروع هفته چهارم و بازی مقابل نفت مسجد سلیمان متوجه توانایی این بازیکن در افزایش قدرت هجومی استقلال شد تا اینکه پیمان بابایی در ترکیب این تیم قرار گرفت و در دقیقه 82 این بازی را آغاز کرد. بابایی در دیدار با پیکان 67 دقیقه و در 45 دقیقه ابتدایی دیدار مقابل نساجی به همراه دیگر اعضای اصلی تیم به میدان رفت. او در دقایق ابتدایی بازی ششم موفق به گلزنی استقلال شد تا با همین گل تیم تاکتیکی نساجی شیراز را نابود کند.

یک استقلالی چشم ساپینتو را به خود جلب کرد/ بازیکنی با اندام عضلانی که خوب هم گل می زند

کاملا مشخص است که این بازیکن در 6 بازی گذشته توانسته به تدریج از یک نیمکت نشین به یکی از اعضای ثابت ترکیب اصلی استقلال تبدیل شود و در هفته ششم نیز گل مهمی را به ثمر رسانده تا نظر مساعدی را به دست آورد. سرمربی پرتغالی این تیم



سرویس داخلی اخبار فوتبال