کی روش: من از هیچکس در ایران کینه ای ندارم

وی در ابتدای سخنان خود گفت: بسیار خوشحالم که من را دعوت کردید. من و آقای تاج سوابقی داریم که تکالیف خود را از نظر سنی درک می کنیم. من برگشتم و فقط به این دلیل که می خواهم خاطره خوبی برای مردم بگذارم در ایران هستم.

کی روش با اشاره به گروه تیم ملی در جام جهانی گفت: در جام جهانی در گروهی هستیم که علاوه بر رسانه های داخلی، بسیاری از رسانه های خارجی نیز به ما توجه دارند. بنابراین نظم و انضباط در این زمینه بسیار مهم است. از نظر فوتبالی در گروه خاصی هستیم و از نظر اجتماعی و سیاسی هم می دانم که انجمن فوتبال از من چه انتظاری دارد. در مورد اینکه کی روش به فدراسیون فوتبال دستور می دهد باید بگویم که توافقی بین من و رئیس جمهور وجود دارد و اینطور نیست.


سرویس خبر شماره: 1843699
23 سپتامبر 1401 در 3:38 ب.ظ
30.9 هزار |

16نقطه نظر

من می خواهم خاطرات خوبی برای مردم بسازم.

وی افزود: چالش را دوست دارم تا زمانی که به موفقیت تیم ملی ختم شود. من از کسی کینه ای ندارم و از اینکه با مهدی تاج در مورد احتمال سرمربی شدن تیم ملی فوتبال ایران صحبت کردم و پذیرفتم بسیار تشکر می کنم. در واقع رئیس فدراسیون فوتبال با دعوت از من عظمت خود و خدمتش را به فوتبال کشورش نشان داد. ما باید دست به دست هم دهیم و کارهای زیادی انجام دهیم. با تمام توان در جام جهانی شرکت کردیم و امیدوارم موفق باشیم. با اعتمادی که رئیس فدراسیون و هیات رئیسه داده اند، وظایف من بسیار سنگین تر است. من تجربه کافی دارم و نباید با رسانه ها دعوا کنیم، باید آنقدر خوب عمل کنیم که همه از ما دفاع کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کارلوس کی روش، سرمربی جدید تیم ملی برای اولین بار در جلسه رسمی حضور یافت و رودرروی سران فوتبال ایران نشست.

کی روش می گوید از هیچکس کینه ای ندارد و هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت تا به رسالت خود عمل کند و خاطره خوبی برای مردم ایران رقم بزند.

کی روش: من از هیچکس در ایران کینه ای ندارم

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: پس از مذاکره با مسئولان فدراسیون، کل لیگ فوتبال ایران و بازیکنان را مورد مطالعه، تحقیق و رصد قرار دادم. اکنون اینجا هستم تا همه چیز را از نزدیک ببینم، همچنین بازی با روسیه را دوباره تماشا خواهیم کرد و پس از برنامه ریزی دقیق نظرات خود را در مورد راه صعود به جام جهانی قطر خواهم گفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی