یک برزیلی مقابل چند استقلالی در سپاهان

حالا و در آستانه دربی اصفهان یکی از نکات جالب سپاهان انتخاب زوج خط دفاعی این تیم است. باید دید آیا مورایس بار دیگر به زوج نیلسون و یزدانی که در نهایت با وجود کمی بدشانسی در برخی نقاط بازی موفق شدند اعتماد خواهد کرد یا زوج خط دفاعی سابق استقلال یعنی یزدانی و دانشگر فرصت داده شده البته گزینه دیگر کنار گذاشتن یزدانی و استفاده از زوج موفق دانشگر و نیلسون در چند بازی اخیر است که در نهایت باید دید سرمربی پرتغالی سپاهان کدام یک از این سه گزینه را مد نظر دارد.

1801110



مجله اخبار فوتبال داخلی

یکی از تصمیمات سخت موریس در انتخاب ترکیب اصلی مقابل ذوب آهن، انتخاب زوج دفاع میانی سپاهان است.

یک برزیلی مقابل چند استقلالی در سپاهان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آخرین بازی لیگ برتر سپاهانی ها در حالی با برتری یک بر صفر در اهواز به پایان رسید که محمد دانشگر به دلیل محرومیت در این بازی حضور نداشت و از روی سکوهای فولاد آره نا به تماشای این دیدار رفت. اما در روز اول غیبت دانشگر، جذب سیاوش یزدانی به موقع به مورائیس و سپاهان رسید و کادر فنی پرتغالی این تیم برای اولین بار زوج یزدانی و نیلسون جونیور را در یکی از بازی ها تست کرد. سخت ترین بازی های ممکن
سرمربی پرتغالی سپاهان فصل را با رناتو داسیلویرا و محمد دانشگر آغاز کرد. سپس نیلسون جای دانشگر را گرفت و در تعطیلات لیگ برتر بود که دانشگر نام او را به زور وارد افکار موریس کرد و بار دیگر نیلسون مورد توجه قرار گرفت. هفته دوازدهم آخرین باری بود که رناتو و دانشگر در کنار هم بودند و ناگهان این مدافع برزیلی پس از 12 بازی منظم نیمکت نشین شد و پس از چند هفته تصمیم به جدایی گرفت تا به کشورش بازگردد و شرایط جذب کاتاتوی برزیلی را فراهم کند. حمله طلایی باید فراهم شود.

1801109


سرویس خبر شماره: 1870012
23 فوریه 1401 در 09:01 ب.ظ
6.1 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

سه گزینه روی میز مورایس و دستیارانش.