یک جلسه مهم در فرانسه: تمدید آنها پنهان شد!

پاریسن در گزارشی فاش کرد که طبق قانون، لوگراه باید تصمیم خود را برای تمدید قرارداد دیدیه دشان به کمیته اجرایی اعلام می کرد، اما او موفق به انجام این کار نشد. حالا کمیته اجرایی خواستار تشکیل جلسه اضطراری در روز چهارشنبه شده است و بدون شک از لوگراه می پرسد که دلیل عدم تمدید قرارداد دشان تا آخرین لحظه چه بوده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1864026
20 ژانویه 1401 @ 20:10
528 امتیاز خبر

0نقطه نظر

1784072
دیدیه دشان با توجه به عملکرد خوب فرانسه در جام جهانی، کارت های اصلی را در دست داشت و می توانست آینده اش را در تیم ملی رقم بزند. تصمیم گرفت کار کند و رئیس فدراسیون قراردادش را تا سال 2026 تمدید کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیش از این گفته شده بود که موضوع اصلی جلسه فردای نوئل لوگره، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه و کمیته اجرایی این فدراسیون، رسیدگی به جنجال های اخیر پس از اظهارات عجیب وی درباره زین الدین است. . زیدان

و حالا مشخص شده است که مهمترین موضوع این جلسه شنیدن توضیحات لوگراه در مورد اینکه چرا تمدید قرارداد دیدیه دشان از کمیته اجرایی پنهان مانده است. لوگراه شخصا بدون مشورت با کمیته اجرایی تصمیم به تمدید قرارداد سرمربی فرانسه گرفت و کمیته اجرایی تا زمان اعلام رسمی این قرارداد از این موضوع اطلاعی نداشت.

اگرچه پس از اعلام این تمدید قرارداد، افکار عمومی در فرانسه واکنش مثبتی نشان دادند، اما صحبت های جنجالی لوگرا درباره زیدان ورق را برگرداند.

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه فردا در جلسه ای با کمیته اجرایی این فدراسیون شرکت خواهد کرد و در آنجا باید دلیل پنهان کردن تمدید قرارداد دیدیه دشان را از این کمیته توضیح دهد.

یک جلسه مهم در فرانسه: تمدید آنها پنهان شد!