لطفا به جای مهدی عبدی، جوانان پرسپولیس را بازی کنید/ بیرانوند همچنان فوق ستاره تیم بود

جمشید شاه محمدی بازیکن سابق پرسپولیس در گفتگو با خبر ورزشی درباره دیدار این تیم مقابل نماینده لیگ یکی اصفهان گفت: متاسفانه پرسپولیس آنطور که باید و شاید با اقتدار مقابل حریف خود بازی نکرد. مشخص بود که حریفش را دست کم گرفته و شرایط مناسبی از گذشته ندارد.

کارشناس فوتبال پرسپولیس کشورمان خاطرنشان کرد: البته پرسپولیس هم بدشانس بود. آنها چندین بار به توپ ضربه زدند و یاران اصفهانی شانس آوردند که در 90 دقیقه گل نخوردند. اما با همه اینها خوب نیست پرسپولیس در یکی از بازی هایش مقابل یک تیم لیگ پنالتی بگیرد.

مهاجم سابق پرسپولیس افزود: محمد عمری مهاجم بسیار خوبی است. این نشان می دهد که بازیکنان امید پرسپولیس می توانند آینده این باشگاه را بسازند. عمری بهترین بازیکن این تیم در این بازی بود و بار دیگر ما را امیدوار کرد که پرسپولیس یک بازیکن خوب از پایه خود را به ترکیب اصلی اضافه کند.

شاه محمدی در پایان با اشاره به اینکه این دیدار بدون حضور تماشاگر برگزار شد، خاطرنشان کرد: جای تأسف است که بازی پرسپولیس در غیاب تماشاگر سرد و بی روح بود. هر چند اگر امروز هواداران پرسپولیس در ورزشگاه حضور داشتند، تیمشان از این بازی خجالت می کشید. امیدوارم این روزهای سرد و بی روح فوتبال هر چه زودتر به پایان برسد و تماشاگرانی که پای ثابت مسابقات و لیگ های فوتبال هستند به ورزشگاه ها برگردند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

پیشکسوت پرسپولیس در مورد ضربات پنالتی بازی با وان پارس گفت: خوب شد، علیرضا بیرانوند آمد و کار را انجام داد وگرنه نمی دانستیم چه می شد! همیشه گفته ام بیرانوند فوق ستاره تیم پرسپولیس بود. او واقعاً برای پرسپولیس پایه و اساس درست می کند و هر کاری از دستش بر می آید انجام می دهد.

شاه محمدی درباره حضور مهدی عبدی در تیم پرسپولیس گفت: نمی دانم چه اتفاقی برای این بازیکن افتاده که اینقدر بد کار می کند؟ چه اشکالی دارد که گل محمدی در چنین بازی هایی از جوانان و بازیکنان امید پرسپولیس استفاده کند؟ زمان ما اینطور بود.

وی افزود: زمانی که علی م پروین سرمربی پرسپولیس بود در بازی های جام حذفی از بازیکنان امید و جوان استفاده کرد. مشکلی نبود. اتفاقا آنها زحمت کشیدند و پرسپولیس پیروز شد. وقتی عبدی اینقدر بی انگیزه است لطفا از جوانانی مثل محمد عمری استفاده کنید.

وی افزود: این پرسپولیس ربطی به بازی مقابل گل گهر و نساجی نداشت. پرسپولیس به همان اندازه که در دو بازی قبلی ثابت، تهاجمی و تاکتیکی کار کرد، در این بازی گیج و بلاتکلیف بود.

لطفا به جای مهدی عبدی، جوانان پرسپولیس را بازی کنید/ بیرانوند همچنان فوق ستاره تیم بود