یک طرفدار جنجالی ده سال ممنوع شد!


سرویس خبر شماره: 2019016
15 مه 1403 در 1:57 ب.ظ.
7.5 هزار |

13نقطه نظر

پرونده باز است، اولین جمله سنگین:

فدراسیون فوتبال رای خود را در مورد پرونده جنجالی هواداران سپاهان اعلام کرد.

یک طرفدار جنجالی ده سال ممنوع شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از گذشت 72 ساعت از اتفاقات عجیبی که در سکوهای ورزشگاه آزادی رخ داد و با واکنش گسترده مدیران و بازیکنان تیم پرسپولیس همراه شد، کمیسیون انضباطی رای نهایی خود را در مورد این پرونده منتشر کرد. هواداری که خبرساز شد برای تیم سپاهان.

در نتیجه او تا ده سال آینده اجازه ندارد برای تماشای مسابقات فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال به هیچ ورزشگاهی برود. فدراسیون اظهارات وی در گفتگو با خبرنگاران را مصداق بارز توهین و هتک حرمت خواند.

همچنین فدراسیون فوتبال اعلام کرد که این پرونده برای رسیدگی به تخلفات اشخاص حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود تا تصمیمات بعدی در دست بررسی باشد.

تصمیم فدراسیون فوتبال را بخوانید:

با توجه به گزارش هوادار باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان در تاریخ 12/02/1303 در سری مسابقات لیگ برتر کشور، طبق کلیه اسناد و مندرجات مورد و با عنایت به مطالب ذکر شده توسط مداح گزارش که در تحقیقات هویتی نصرا…گرگزن شناسایی شد، اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین تلقی می شود.

بدين ترتيب بر اساس مواد 60 و 71 آيين‌نامه انضباطي مذكور به مدت 10 سال از ورود وي به كليه ورزشگاه‌هاي فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلي كشور منع مي‌شود.

رای صادره طبق ماده 89 آیین نامه فوق الذکر قابل اجرا بوده و ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل اعتراض در کمیسیون تجدیدنظر فدراسیون می باشد.

ضمناً پرونده برای رسیدگی به تخلفات اشخاص حقیقی و حقوقی توسط اشخاص دیگر باز خواهد شد.

مجله اخبار فوتبال داخلی