یک مسافر روسی در ترکیب اصلی تیم ملی (عکس)


سرویس خبر شماره: 1992087
ژانویه 15, 1402 در 00:54
7.8K امتیاز خبر|

4نقطه نظر

به نظر می رسد محمد محبی مانند سایر دیدارهای تیم ملی یکی از مواردی است که قلعه نویی در نظر دارد.

یک مسافر روسی در ترکیب اصلی تیم ملی (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، از زمان روی کار آمدن امیر قلعه نویی در تیم ملی، محمد محبی دقایق زیادی را در تیم ایران بازی کرده و به نظر می رسد این اتفاق برای این بازیکن در جام ملت های آسیا نیز تکرار شود. و او یکی از بازیکنانی است که مهره اصلی تیم است.

به بیان دقیق تر، وینگر بوشهری در 9 بازی از 11 بازی امیر قلعه نویی روی نیمکت تیم ملی انجام داد که نتیجه آن 2 گل مقابل بلغارستان و کنیا بود و این بازیکن نیز 3 بار مقابل تیم های روسیه و قرقیزستان و هنگ به میدان رفت. کنگ کمک کرد.

1975036

این آمار و اطلاعات نشان می دهد که محبی مهره مهمی برای تیم ملی و امیر قلعه نویی است و کادر فنی تیم ملی نیز برای حضور در جام ملت های آسیا روی توانایی های او حساب باز کرده و احتمالا شاهد حضور او در جام ملت های آسیا خواهیم بود. بازی شروع تراز کردن

محیبی که استقلال را ترک کرد و به روستوف روسیه سفر کرد دو گل و سه پاس گل برای این تیم روسی داد. شایعاتی مبنی بر احتمال بازگشت او به جمع آبی پوشان نیز شنیده می شود اما این بازیکن تمرکز کاملی روی مسابقات تیم ملی دارد و قصد دارد در این رقابت ها بدرخشد تا جای خود را در لیست اصلی روستوف باز کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی