داوران جنجالی جام ملت ها را حتما می شناسید!


سرویس خبر شماره: 1992089
15 ژانویه 1402 در 12:56 ق.ظ.
780

1نقطه نظر

با حضور مستمر در بازی نمایندگان ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا از حضور 70 داور و کمک داور در جام ملت های آسیا 2023 خبر داد که در این میان 31 داور از کشورهای عربی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

داوران جنجالی جام ملت ها را حتما می شناسید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، 33 داور میانی و حدود 37 کمک داور در جام ملت های آسیا حضور خواهند داشت. 31 داور از کشورهای مختلف عربی در این مسابقات شرکت خواهند کرد و نقش مهمی در این مسابقات خواهند داشت. مسابقات

فهرست داوران میانی کشورهای عربی به شرح زیر است: مهند قاسم (عراق)، ادهم ماخامه (اردن)، محمد الحوش و خالد الطریس (عربستان)، احمد العلی و عبدالله جمالی (کویت)، احمد آل -کاف (عمان)، عبدالرحمن جاسم، عبدالله المری. ، خمیس المری، سلمان احمد فلاحی و حنا حطاب (قطر)، عمرالعلی، عادل النقبی و محمد عبدالله حسن محمد (امارات)

همچنین احمد البغدادی و واثق السویدی (عراق)، محمد الخلاف و احمد الواله (اردن)، احمد عباس و عبدالله العنازی (کویت)، ابوبکر العامری و راشد الغیثی (عمان) سعود المقاله و طالب المری (قطر)، زید الشمری و یاسر السلطان (عربستان)، علی احمد و محمد قزاز (سوریه) و محمد الحمادی و حسن المهری (امارات متحده عربی) خواهند بود. کمک داور عرب حاضر در این مسابقات باشد.

توجه داشته باشید که کنفدراسیون فوتبال آسیا در تاریخ 14 سپتامبر 2023 فهرست داورانی که مسابقات جام ملت های آسیا را قضاوت خواهند کرد را اعلام کرد. در این دوره برخلاف دوره 2019 که شاهد استفاده از فناوری ویدئویی از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا بودیم، این فناوری در تمامی مراحل استفاده خواهد شد. علاوه بر این، سیستم آفساید نیمه اتوماتیک برای تشخیص سریع موارد آفساید بدون افزایش زمان تشخیص اعمال خواهد شد.

مجله اخبار فوتبال داخلی