یک نقطه الف. آتن با 3 بازیکن ایرانی

دارد. ا. آتن با تساوی بدون گل در خانه مقابل پاناتینایکوس 53 امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر از آریس در رده پنجم جدول سوپر لیگ یونان قرار گرفت.

میلاد محمدی مدافع چپ ایران ا.ا. این بازیکن که در بازی با پاناتینایکوس پس از دو هفته نیمکت نشینی کامل به 11 نفر رسیده بود، در این بازی حضور کامل داشت و بیست و دومین بازی فصل خود را انجام داد.

سه ملی پوش ایرانی الف. ا. آتن در شب تساوی این تیم مقابل پاناتینایکوس به زمین رفت.


سرویس خبر شماره: 1823378 |
19 ژوئن 1401 ساعت 00:33 |
1,734 |

0نظرات

تیم فوتبال A. E. این بازیکن اسپانیایی که در دو بازی اخیر خود در پلی آف سوپر لیگ یونان شکست نخورده و یک برد و یک تساوی کسب کرده است، در بازی امشب مقابل پاناتینایکوس نیز به همین روند ادامه داد.

تیم فوتبال A. E. آتن با این تساوی شانس نایب قهرمانی سوپرلیگ یونان را نیز از دست داد و در سه هفته باقی مانده تا پایان فصل 2012-2022 باید برای کسب رتبه سوم یا چهارم تلاش کند. برای پلی آف کنفرانس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در چارچوب دیدارهای هفته سی و سوم سوپرلیگ یونان، تیم فوتبال آ.ا. آتن با وجود بازی های اخیر خود، میلاد محمدی را به عنوان مدافع چپ در ترکیب اصلی با احسان حاجسفی در ترکیب اصلی داشت و از ساعت 21 یکشنبه شب مقابل پاناتینایکوس، کریم انصاری فرد را روی نیمکت دید.

احسان حاجوسفی دیگر ملی پوش ایرانی نیز تا دقیقه 65 بازی مقابل پاناتینایکوس در زمین بود و برای بیست و پنجمین بار در این فصل در سوپرلیگ یونان به میدان رفت و کریم انصاری فرد در دقیقه 86 وارد بازی شد. آخرین تعویض تیمش



مجله اخبار فوتبال داخلی