توهین مربی معروف فوتبال به مسلمانان و سیاه پوستان! / رسوایی بزرگ با افشای ایمیل خبرساز و شکست در جذب ستاره های مسلمان

این ایمیل در سپتامبر گذشته توسط Fournier برای Dave Brailsford، مدیر INEOS، شرکت مالک Nice ارسال شد. طبق این ایمیل، پسر گولتیه چند هفته پس از ورود مربی به نیس از فورنیه شکایت کرده و به او گفته بود: “ژولین، اشکالی ندارد. این چیزی نیست که پدرم می‌خواست و ما نمی‌توانیم. اینطور ادامه نده. یه تیم آشغال جمع کردی تو این تیم فقط سیاه پوست هستن و نصفشون جمعه بعدازظهر میرن مسجد.

این مقاله را نیز بخوانید: پریشانی شدید گوتیه; به مادر 83 ساله ام توهین کردند



سرویس اخبار فوتبال خارجی

گوتیه فصل گذشته سرمربی نیس بود و فاش شدن گفتگوی او با مدیر ورزشی وقت آن باشگاه خبرهای زیادی را به همراه داشت.

این اتهام بزرگ زمانی به گولتیه زده شد که او اکنون مربی یک باشگاه قطری است. در صورت اثبات اتهام، عزل وی قطعی و فوری خواهد بود.

فورنیه همچنین بخشی از گفتگوی خود با گوتیه را در این ایمیل آورده است: “گالتیه به من گفت که واقعیت ها را در نظر بگیرم. ما نباید این همه بازیکن سیاه پوست و مسلمان در تیم داشته باشیم. او به من گفت که در یک رستوران بودم و همه به آنجا آمدند. به من بگو که ما یک تیم سیاه پوست داشتیم. جولین، باید بفهمی ما در کدام شهر هستیم. “تیم ما آن چیزی نیست که مردم می خواهند.”

توهین مربی معروف فوتبال به مسلمانان و سیاه پوستان!  / رسوایی بزرگ با افشای ایمیل خبرساز و شکست در جذب ستاره های مسلمان

کریستوف گوتیه، سرمربی پاری سن ژرمن در فصل جاری تاکنون عملکرد خوبی در تیم پاریس نداشته است و تیمش نتوانسته به مهمترین هدف خود یعنی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شود. پی اس جی با غلبه بر بایرن در مرحله یک هشتم نهایی حذف شد. پاریسی ها در کوپه دو فرانس نیز مقابل مارسی شکست خوردند و فقط در لیگ شانس قهرمانی دارند. انتقادات زیادی از گوتیه می شود و خیلی ها فکر می کنند حتی اگر پاریس را به عنوان قهرمانی برساند، اخراج می شود. گوتیه اکنون با اتهام بزرگی روبروست که برای او رسوایی بزرگی است.

فورنیه با گولتیه اختلافات جدی داشت و همه در باشگاه این را می دانستند و خبرنگاران نیز از آن آگاه بودند، اما او همیشه در مصاحبه هایش می گفت که نمی تواند دلایل این اختلافات را بیان کند. حال می توان دید ریشه اختلافات مدیر ورزشی سابق نیس و گوتیه چه بوده است.

بر اساس این گزارش، گوتیه از روزه گرفتن بازیکنان مسلمان گلایه کرد و از آنها خواست روزه نگیرند. یکی دو بازیکن نیس به خاطر چنین درخواستی بسیار عصبانی بودند. گوتیه به دلیل مسلمان بودنش اوزان کاباک را جذب نکرد و به شدت از خرید بلال ابراهیمی انتقاد کرد.

رومن مولینا، روزنامه نگار مشهور فرانسوی مدعی شده است که ژولین فورنیه، مدیر ورزشی سابق نیس، گوتیه را در طول اقامتش در نیس از طریق ایمیلی به اظهارات نژادپرستانه و غیراخلاقی متهم کرده است.

توهین مربی معروف فوتبال به مسلمانان و سیاه پوستان!  / رسوایی بزرگ با افشای ایمیل خبرساز و شکست در جذب ستاره های مسلمان