آرتتا: ما لیگ را متفاوت از فصل گذشته شروع کردیم


سرویس خبر شماره: 1836977
15 مرداد 1401 ساعت 09:33 |
1

0نقطه نظر


این مربی جوان اسپانیایی با اشاره به اتفاقات هفته های ابتدایی فصل گذشته گفت: کارمان را در این فصل کاملا متفاوت از فصل گذشته شروع کردیم، یافتن راهی برای عبور از این روزهای سخت برای ما بسیار مهم و ضروری است.
وی درباره شرایط تیمش در آن بازی افزود: سبک ما در ابتدای بازی و سی دقیقه ابتدایی آن بازی واقعا فوق العاده بود. باید گل های بیشتری می زدیم. برای بردن این بازی باید سخت تلاش کنید. این کار را انجام دادیم و این بخشی از ذهنیت و روحیه ماست که می‌خواهیم آن را تقویت کنیم، به چنین مسابقات سختی برویم و برنده شویم.”
سرمربی آرسنال در ادامه به عملکرد تیمش در خط حمله اشاره کرد و گفت: ما باید جلوی دروازه خیلی بی رحمتر ظاهر شویم، در این قسمت نتوانستیم تماشایی را که باید داشته باشیم، اما این یک ویژگی است. مهم ترین نکته این پیروزی اعتماد به نفس و پویایی است که در تیم ایجاد می کند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

میکل آرتتا سرمربی آرسنال از پیروزی تیمش در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر خوشحال است.

به گزارش “ورش سه”، آرسنال شب گذشته در دیدار افتتاحیه هفته اول لیگ برتر انگلیس به مصاف کریستال پالاس رفت و با نتیجه 2 بر صفر مقابل این تیم پیروز شد.
برخلاف فصل گذشته، توپچی ها روزهای سختی را در هفته های ابتدایی لیگ برتر سپری کردند.
آرتتا پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت: از کلین شیت و کسب سه امتیاز مقابل این حریف سرسخت بسیار راضی و خوشحالم، اما در این بازی لحظات سختی را پشت سر گذاشتیم اما تا رسیدن به این هدف مقاومت کردیم. قادر به غلبه بر سد آنها هستم و من احساس بسیار مثبتی نسبت به این پیروزی دارم.”