استقلالی ها این برنامه تلویزیونی را تحریم کنند/ می خواهند پرسپولیس قهرمان شود اما چشم بسته می خوانند.

پیشکسوت آبی ها افزود: حیف است صدا و سیما این همه تبلیغات و اسپانسر به نام استقلال بگیرد و پول در بیاورد و بعد آرامش استقلال را به هم بزند و دلشان نمی خواهد این باشگاه زیبا شود. اما پیشکسوتان و هواداران استقلال این رفتارها را می بینند و می بینند و به تحریم این نمایش ادامه می دهند تا بفهمند نباید فضای استقلال را به هم بزنند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

این پیشکسوت آبی ها ادامه داد: آنهایی که در شروع فصل گذشته انتظار قهرمانی استقلال در لیگ را نداشتند، مصمم هستند که این تیم را نبرند تا استقلال در این فصل قهرمان نشود، اما خدا را شکر با وجود ظلمی که در دربی، استقلال هم جام حذفی و هم لیگ را برد.برتر مدعی قهرمانی است اما توجه استقلالی ها باید به موضوع دیگری معطوف شود.

محمد نوری در یکی از برنامه های تلویزیونی با اشاره به اتفاقات چند هفته اخیر خاطرنشان کرد: هواداران، پیشکسوتان و بازیکنان تیم استقلال این برنامه تلویزیونی را که مدام تیم استقلال را نابود می کند تماشا نکنند. نمایشی که جو تیم ما را متزلزل می کند و به راحتی به استقلال ضربه می زند. این برنامه و مجری آن مسیر خوب تیم پرسپولیس شده است.

وی ادامه داد: مشابه توپی که توسط آرمین سهرابیان زده شد، قائدی به دست مدافع گرجستانی پرسپولیس برخورد کرد اما داور به او پشت کرد و پنالتی نگرفت. کاملا مشخص است که برای استقلال شمشیر کشیده اند تا این تیم دیگر قهرمان نشود.

محمد نوری بازیکن سابق تیم استقلال در گفتگو با خبرورزشی درباره قضاوت جنجالی دربی و تکرار همین اتفاقات در بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان گفت: متاسفانه همین اتفاق در دربی رخ داد. بازی دربی پرسپولیس و گل گهر سیرجان باز هم تکرار شد اما این بار داور پنالتی گرفت. خداوند در جای درست قرار می دهد و دست دروغگویان را اینگونه می چرخاند. ببینید چطور دوباره همان دربی تکرار شد! طوری تکرار شد که دست مردها پوشیده شد! می خواهند پرسپولیس قهرمان شود اما کور خوانده اند! استقلال با این قدرت جلو می زند تا قهرمان شود.