یحیی برای قهرمانی از عیسی درخواست می کند


سرویس خبر شماره: 1934648
11 مه 1402 در 07:17 ب.ظ
877 امتیاز خبر

0نقطه نظر

آمار بلوف زدن مهاجم جنوبی قرمزها در بازگشت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سه فصل پیش که عیسی آل کثیر به پرسپولیس پیوست، به لطف عملکرد درخشانش در لیگ قهرمانان آسیا توانست به سرعت جای خود را در دل هواداران این تیم باز کند. گل های او در نهایت پرسپولیس را از قعر جدول مرحله گروهی راهی نیمه نهایی این رقابت ها کرد. اما شادی گل او، با تصوری نادرست از آنچه کنفدراسیون فوتبال آسیا نژادپرستی نامید، باعث محرومیت شش ماهه او شد.

شش ماه تمرین مخفیانه و دور از جمع بازیکنان این تیم در شرایطی که دوباره در فینال آسیا حاضر شدند با قدرت تمام کنندگی او می توانستند بیش از هر زمانی در تاریخ به قهرمانی امیدوار باشند. سرانجام پس از شش ماه محرومیت، عیسی به جمع سرخ پوشان بازگشت و اولین گل خاطره انگیز خود را در دربی به ثمر رساند.

اما آل کثیر از نظر آماری مزیت خاصی به دست آورد. 530 دقیقه حضور در زمین و ثبت 3 گل و یک پاس گل. عملکردی که یحیی گل محمدی امیدوار است در دیدارهای باقی مانده چه در لیگ و چه در جام حذفی ادامه داشته باشد و عیسی جام را برای او تضمین کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اما سرنوشت بار دیگر تلخی دیگری به او نشان داد و پارگی رباط صلیبی بار دیگر مسیر او و پرسپولیس را تغییر داد. آل کثیر اما در مقابل این عملیات مقاومت نشان داد و به همین دلیل غیبت او در این تیم بیش از حد انتظار بود. آل کثیر در پایان دوره درمان و نقاهت در شرایطی به پرسپولیس بازگشت که به دلیل جراحی سختی که انجام داده بود امید چندانی به آینده او نبود اما… .

1869802

آل کثیر که این بار رقبا را آماده تر و قابل اعتمادتر از کادر فنی می دید، رقابت سخت تری را دنبال کرد. گلزنی در اصفهان و جام حذفی مقابل سپاهان یک بازگشت فوق العاده برای او تلقی شد و سپس دربی از راه رسید. دیداری که انگیزه متفاوتی برای این بازیکن به همراه داشت و او نیز به بهترین نحو از اعتماد کادرفنی بهره برد و تنها گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند. آل کثیر در ادامه عملکرد درخشان خود در این فصل، در ترکیب پرسپولیس مقابل گل گهر نیز توانایی گلزنی خود را به نمایش گذاشت تا قرمزها حالا با گل های این مهاجم جنوبی به اوج برگردند و شانس قهرمانی در جام حذفی را داشته باشند. .

عیسی آل کثیر اگرچه برای بازگشت به پرسپولیس حریفان خاص خود را داشت اما این روزها بار دیگر با گل های پرگل خود نقش پررنگی در موفقیت این تیم ایفا می کند.

یحیی برای قهرمانی از عیسی درخواست می کند