اسکوچیچ سرمربی ویتنام شد!

به گزارش “ورش سه”، فدراسیون فوتبال ویتنام هفته گذشته اعلام کرد که همکاری خود را با پارک هانگ سئو سرمربی این تیم قطع کرده و پس از یک دوره درخشان در حال بررسی تغییراتی در راس این تیم است.

سایت های خبری فوتبال ویتنام دراگان اسکوچیچ را به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری این تیم معرفی کرده اند.

اسکوچیچ سرمربی ویتنام شد!

البته چند روز پس از این خبر، سایت VTC Vietnam اعلام کرد که دراگان اسکوچیچ یکی از گزینه های سرمربیگری این تیم بوده است. البته هنوز مذاکرات طرفین به پایان نرسیده و آنها نسبت به این خبر واکنشی نشان نداده اند، اما در نوع خود جالب توجه است که ویتنام سرمربی سابق تیم ملی ایران را مورد خطاب قرار می دهد.


سرویس خبر شماره: 1849227
29 اکتبر 1401 @ 11:21 ق.ظ |
2.9 هزار |

0نقطه نظر

در این خبر از دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی موفق تیم ملی ایران یاد می شود که با وجود پیروزی 80 درصدی از مدیریت تیم ایران برکنار و کارلوس کی روش جایگزین او شد.

دلیل اخراج اسکوچیچ دو شکست تیم ملی در رختکن عنوان قهرمانی و همچنین دو شکست مقابل الجزایر و کره جنوبی از دلایل فرعی این مشکل است.

پارک هونگ سئو سرمربی کره ای تیم ملی ویتنام موفق شد به جام ملت ها و مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی راه یابد و از این نظر نقشی تاریخی در تیم ویتنام ایفا کرد.

با در نظر گرفتن بسیاری از جنبه ها، بعید به نظر می رسد که اسکوچیچ به کار مربیگری خود روی نیمکت ویتنام ادامه دهد و او احتمالاً به دنبال جاه طلبی های بیشتری در یک تیم بزرگتر خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی