اعتراض کامل به برنامه بازی های لیگ برتر


سرویس خبر شماره: 1822521 |
13 ارديبهشت 1401 ساعت 14:29 |
2,880 امتیاز خبر|

0نظرات

چرا باید همه تا صبح درگیر بازی ها باشند؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با وجود اینکه برنامه مسابقات لیگ برتر تا پایان مسابقات از سوی سازمان لیگ اعلام شد، اما زمان برگزاری مسابقات مورد مناقشه بسیاری از اهالی فوتبال قرار گرفت.
در برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، اکثر مسابقات تا پایان فصل بعد از ساعت 20 برگزار می شود، ضمن اینکه مسئولان برگزاری مسابقات در این ساعات باید تا ساعت 24 و حتی صبح زود درگیر مسابقات باشند. ساعت روز بعد
از سوی دیگر، از آنجایی که تیم‌های دعوت شده معمولاً بعد از بازی به شهرهای خود برمی‌گردند، اجرای بازی‌ها در زمان‌های اعلام شده و تأخیر در عمل شانس بازگشت تیم‌ها بعد از بازی را کاهش می‌دهد زیرا در ساعات پایانی شبانه روز پرواز وجود دارد. خیر و هزینه های تیم های لیگ برتری را بالا می برد.
همچنین مسئولان حراست مسابقات از برنامه مسابقات گلایه دارند و معتقدند مسابقات با حضور تماشاگران برگزار می شود. این در حالی است که ماه مبارک رمضان به پایان رسیده و هیچ اجباری برای برگزاری بازی بعد از افطار وجود ندارد.
لازم به ذکر است سازمان لیگ فوتبال نیز پخش زنده را ملاک اعلام برنامه مسابقات قرار داده است. حالا با از سرگیری مسابقات لیگ به احتمال زیاد شاهد اعتراضات بیشتری باشیم و این موضوع رسانه ای شود. ممکن است به درخواست تیم ها زمان بسیاری از بازی ها تغییر کند و باز هم تغییراتی در برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ ایجاد شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اکثر تیم های لیگ برتری و مسئولان مسابقات از برنامه بازی تا پایان فصل گلایه دارند.