باشگاه: سادیو مانه می تواند برنده توپ طلا شود


سرویس خبر شماره: 1821878 |
08 ارديبهشت 1401 ساعت 18:40 |
961 |

0نظرات

وی با اشاره به عملکرد قوی این بازیکن افزود: او بازیکنی در سطح جهانی است و عملکرد بسیار خوبی برای ما دارد. دقیقاً نمی‌دانم چرا اکنون که فصل هنوز تمام نشده است، این سوال را مطرح کردید، اما اگر کسی می‌خواهد جوایز تاریخی را کسب کند، باید توپ طلا را برنده شود.
سرمربی آلمانی گفت: “همیشه همینطور بوده است، اگر مسی یا رونالدو نیستید، باید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوید، چیزی که ما هنوز به آن نرسیده ایم و چند هفته فرصت داریم تا ببینیم اوضاع چگونه ادامه دارد.” درباره نقش سانه گفت. در تیمش سادیو می خواهد به موفقیت ما کمک کند و به تیم کمک کند و این چیزی است که من خیلی دوست دارم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول شب گذشته در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ویارئال رفت و با دو گل از سد این تیم شکست.
گل اول بازی روی خطای بازیکن ویارئال با پاس جوردن هندرسون به ثمر رسید و لحظاتی بعد این سادیو مانه بود که اختلاف را دو برابر کرد تا لیورپول به سلامت به بازی برگردد. سادگی.
مانه تنها با یک گل موفق شد بیستمین گل فصل را به نام خود ثبت کند و با رکورد دیدیه دروگبا به عنوان بهترین گلزن آفریقا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابری کند.
وقتی از مانه پرسیده شد که آیا مانه لیاقت بردن توپ طلای 2022 را داشت یا خیر، باشگاه پس از بازی دیشب گفت: “او فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشت و بازیکن فوق العاده ای است. هیچ اطلاعی از سیستم انتخاب نامزدهای توپ طلا ندارم، و من نمی دانم.” واقعاً این فرآیند را 100 درصد درک نمی کنم.”

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از عملکرد سادیو مانه در تیمش بسیار خوشحال است.