بینندگان نساجی; هجرت از آزادی به ورزشگاه امام رضا

قهرمان جام حذفی در اولین بازی خانگی لیگ برتر بار دیگر میزبان مس رفسنجان خواهد بود.


سرویس خبر شماره: 1822351 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 11:13 |
542 |

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم نساجی با توجه به تکمیل نشدن بازسازی ورزشگاه شهید وطنی علاقه مند است دیدارهای خانگی خود را با حضور تماشاگران در هفته های پایانی لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا مشهد برگزار کند. قدس توسط شورای فوتبال استان و شورای تامین تامین شد.

لازم به ذکر است تیم های لیگ برتری می توانند با حضور 30 ​​درصدی تماشاگران به مسابقات خود ادامه دهند. با توجه به کاهش قابل توجه ابتلا به ویروس کرونا و همچنین کاهش مرگ و میر، مسابقات فوتبال در حال حاضر در بسیاری از کشورها با حضور 100 درصدی برگزار می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پیش از این عنوان شده بود که اگر نساجی نتواند دیدارهای باقی مانده خود را در ورزشگاه امام رضا و با حضور تماشاگران برگزار کند، به ورزشگاه شهدای ساری بازخواهد گشت. ورزشگاهی که حالا شرایط چمن بهتری نسبت به قبل دارد و حداقل از چمن استادیوم یادگار شیراز وضعیت بهتری دارد. در روزهای آینده و با پاسخی که مشهدی ها به باشگاه نساجی خواهند داد، مازنی ها برای بازی های باقی مانده لیگ برتر تصمیم خواهند گرفت. حضور پرشور تماشاگران نساجی در دیدارهای این تیم در جام حذفی که مثال زدنی بود، با اتفاق خاصی در ورزشگاه آزادی همراه نبود و این می تواند در تصمیم شورای فوتبال خراسان رضوی و استان دخیل باشد. شورای امنیت.

با توجه به استقبال پرشور تماشاگران نساجی از دیدار با استقلال، مس و آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی، انتظار می رود در صورت برگزاری مسابقات نساجی با حضور تماشاگران در ورزشگاه امام رضا (ع)، حداقل 30 درصد ظرفیت ورزشگاه نساجی برگزار شود. تماشاگران ورزشگاه امام رضا تشویق می شوند این ورزشگاه می آید و می تواند جلوه خاصی به مسابقات باقی مانده لیگ برتر نساجی بدهد.