تشویق جلوی بیمارستان؛ سرطان را شکست دهید! (تصویر)

در ابتدا گزارش شده بود که میها بر بیماری غلبه کرده و هیچ نشانه ای از سرطان را نشان نمی دهد، اما خود سینیشا اخیراً اعلام کرده بود که باید برای درمان بیشتر در بیمارستانی در بولونیا بستری شود. البته سینیشا میهایلوویچ در این مدت هرگز تنها نبود و باشگاه بولونیا و بازیکنان این تیم تمام روحیه خود را به این مربی باتجربه دادند.

حالا بازیکنان بولونیا در اقدامی غافلگیرکننده به دیدار مربی رفتند و میخائیلوویچ را بسیار احساساتی کردند. بولونیا دو شب پیش کار بزرگی انجام داد و توانست با نتیجه 1-2 از سد اینتر خواهان در خانه عبور کند. این نتیجه زمانی حاصل شد که نراتزوری برای بردن اسکودتو تلاش می کرد اما در نهایت در مقابل بولونیا غافلگیر شدند.


سرویس خبر شماره: 1822035 |
09 ارديبهشت 1401 ساعت 21:03 |
51,226 امتیاز خبر|

13نظرات

بمب روح برای میها;

بازیکنان بولونیا بیرون از بیمارستان با سینیشا میهایلوویچ دیدار کردند تا پیروزی مقابل قهرمان فعلی لیگ ایتالیا را جشن بگیرند.

حالا آنها به بیمارستانی که سینیشا میخائیلوویچ در آن بستری بود رفتند و شادی این پیروزی بزرگ را با مربی خود تقسیم کردند. بازیکنان بولونیا دسته دسته در بیرون از بیمارستان در زمین حاضر شدند و با صدای بلند مربی خود را تشویق کردند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سینیشا میهایلوویچ در اوایل سال 2019 اعلام کرد که از سرطان خون رنج می برد و از آن زمان تاکنون با تمام وجود برای شکست دادن مهمان ناخوانده مبارزه کرده است. سرمربی بولونیا در هفته های اخیر در پلی کلینیک سنت اورسولا در امیلیان بستری شده است و تلاش می کند دوباره سرطان را شکست دهد.

سینیشا میهایلوویچ که از ژست هم تیمی هایش هیجان زده شده بود، از رختخواب بلند شد و به سمت پنجره اتاق خواب رفت تا به احساسات بازیکنان بولونیا پاسخ مثبت دهد. این رفتار بازیکنان بسیار مورد استقبال قرار گرفت و به نظر می رسد او برای ادامه مبارزه خود با سرطان خون، طنز خوبی را به سینیشا میهایلوویچ تزریق کرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی