تغییر گسترده استقلال به بازی گل گهر رفت

عکس تیم استقلال در دیدار با گل گهر; از این میان 6 نفر آبی پوشان را ترک کردند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار گل گهر و استقلال در سیرجان در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که آبی ها نتوانستند از کوین یمگا و رودی زستد، دو خارجی خود در ترکیب اصلی استفاده کنند. با این حال مجیدی به غیر از انتخاب جانشین برای دو بازیکن خارجی، افراد دیگری را نیز در ترکیب خود تغییر داد و با ترکیبی متفاوت وارد زمین شد.
اما حالا در آستانه بازی برگشت مشخص است که آبی ها با تغییرات بزرگی نسبت به آن دیدار وارد زمین خواهند شد.
از بین بازیکنان فیکس شده مقابل گل گهر در اولین دوره لیگ برتر 6 بازیکن از این تیم جدا شدند. امین قاسمی نژاد، محمدرضا آزادی، عارف آغاسی، متین کریم زاده، آرش رضاوند و سیاوش یزدانی 6 بازیکنی هستند که در بازی رفت مقابل گل گهر فیکس به میدان رفتند و از جمع آبی پوشان جدا شدند و امروز غایب هستند.
نکته جالب اینکه مجیدی در بازی رفت از حضور علیرضا رضایی در دروازه استقلال و حضور وریا غفوری و سعید مهری در ترکیب ثابت تیمش سود برد و مدت زیادی است که این سه بازیکن نیمکت نشین هستند و بعید به نظر می رسد که در این بازی حضور داشته باشند. امروز در تیم اصلی
بنابراین از بین بازیکنانی که در دیدار رفت مقابل گل گهر به میدان رفتند، تنها مهدی مهدی پور و محمد دانشگر را می توان انتظار داشت که امروز استقلال را در ترکیب اصلی ببینند. اتفاقی که تغییرات عمیقی را در ترکیب آبی ها از ابتدای فصل تا به امروز نشان می دهد.


سرویس خبر شماره: 1813901 |
15 مارس 1400 ساعت 10:09 |
602 |

0نظرات

استقلال نسبت به گل گهر سیرجان با تغییرات عجیبی در لیست خود مواجه شده است.