جامانده از ال کلاسیکو به زبان عجیب سیرجانی/ شهریار مقانلو از نیمکت نشینی پرسپولیس جدا شد.

جالب‌تر وقتی می‌دانی یحیی گل محمدی به سبک بازی شهریار مقانلو اعتقاد راسخ دارد و بارها در جمع کادرفنی و مدیران باشگاه پرسپولیس تکرار کرده است: «اگر شهریار مقانلو را داشتم با اختلاف لیگ بیست و یکم می‌شدم. قهرمان”. !”

شنیدیم شهریار مقانلو با اشاره به صحبت های ابراهیم شکوری در جمع شاکیان همچنان (!) قضائی پرسپولیس گفت: اصلا اینطور نیست.

اخبار فوتبال داخلی –

اما شهریار مقانلو به مناسبت مرخصی گرفتن از نیمکت پرسپولیس دلیل جدایی خود را طلب 750 هزار یورویی سانتا کلارا ندانست.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

پس از قطعی شدن حضور محبی در سانتا کلارا، باشگاه پرتغالی از پیوستن شهریار مقانلو به سپاهان خبر داد، سپس سایت باشگاه اصفهانی رسما این خبر را تایید کرد تا یکی از مهم ترین نقل و انتقالات این باشگاه در تابستان رقم بخورد. این انتقال جنجالی باعث درگیری بین هواداران پرسپولیس و شهریار مقانلو در فضای مجازی شد در حالی که هواداران سرخ معتقد بودند او در تیم محبوبشان احیا شده و نباید به راحتی می رفت و به اصفهان سفر می کرد.

23 اردیبهشت بود که ابراهیم شکوری در برنامه ورزشگاه و شبکه پنجم سیما سخنان عجیبی ایراد کرد. دستیار سابق باشگاه پرسپولیس مدعی شد باشگاه پرتغالی سانتا کلارا برای شهریار مقانلو 750 هزار یورو درخواست کرده است!

در همین راستا مطلع شدیم که شهریار مقانلو در آستانه دیدار اخیر سپاهان اصفهان و پرسپولیس در سیرجان از نیمکت حریف دیدن کرد تا از تیم سابق خود جدا شود.

شهریار مقانلو در نقل و انتقالات زمستانی از لیگ بیستم به صورت قرضی به پرسپولیس پیوست و عملکرد قابل قبولی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر داشته است. بعد از پایان لیگ بیستم و قهرمانی پرسپولیس اما خبر رسید محمد محبی به باشگاه سانتا کلارا خواهد رفت و در عوض شهریار مقانلو راهی باشگاه سپاهان خواهد شد. اگرچه مقانلو در آن زمان این خبر را تکذیب کرد و حضورش در سپاهان را غیرممکن اعلام کرد، اما در نهایت مشخص شد که امیدهای پرسپولیس برای حفظ این بازیکن بیهوده بوده و درخواست های مالی سنگین سانتا کلارا برای رضایت این بازیکن به پرسپولیس منجر به ضربه قرمزها شد. این بازیکن