رحمتی به سعد: تمدیدهایی مثل جام جهانی (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیدمهدی رحمتی که در 6 هفته متوالی لیگ برتر هیچ شکستی متحمل نشد و تیمش گلی دریافت نکرد، توانست با سه برد آلومینیوم اراک را به رده پنجم جدول لیگ برتر برساند. و سه تساوی به تعطیلات لیگ می روند، اما از سرگیری بازی ها برای آنها باخت همراه بود که البته نتیجه ای نیز به همراه داشت.


سرویس خبر شماره: 1860205
28 دسامبر 1401 @ 22:05
9 هزار |

1نقطه نظر

در ابتدای نیمه دوم، آلومینیوم اراک با اخراج امیرمحمد هوشمند، مدافع میانی خود به ده بازیکن رسید، اما علیرغم این اتفاق مهدی رحمتی از قضاوت داور گلایه ای نداشت و از سواد وفیشه انتقادی نکرد. اما در پایان بازی به سمت او رفت. .

سید مهدی رحمتی علیرغم اخراج یک بازیکن و عدم اعلام گل تیمش در دیدار مقابل ذوب آهن، از داور این دیدار تشکر کرد، اما به وفیشه و دستیارانش تاکید کرد که انتظار ندارد وقت اضافه اینگونه اعلام شود. در جام جهانی جام حذفی اما حداقل این بازی در نیمه دوم می توانست بیش از چهار دقیقه وقت اضافه داشته باشد چرا که 8 تعویض انجام شد و علاوه بر آن دروازه بان و بازیکنان ذوب آهن چندین بار زمین گیر شدند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی جوان آلومینیوم که پس از شش هفته بدون گل و بدون شکست در اصفهان باخت را دوست نداشت پس از دیدار با ذوب آهن راهی خط هافبک شد تا خسته نشود و تنها گلایه به تیم داوری را از سر بگیرد. این تمدید کوتاه نیمه دوم بود.

سرمربی آلومینیوم اراک در پایان دیدار با ذوب آهن مصاحبه کوتاهی با داور مسابقه انجام داد.

رحمتی به سعد: تمدیدهایی مثل جام جهانی (عکس)