ساوتگیت: هرگز به عبور از مگوایر فکر نکردم

با این حال، ساوتگیت اصرار دارد که هرگز به دعوت این بازیکن به اردوی تیم ملی فکر نکرده است. سرمربی تیم ملی انگلیس گفت: هرگز به ذهنم خطور نکرده بود که هری را دعوت نکنم. دعوت نکردن او هرگز جزو برنامه های ما نبود.
او با تمجید از عملکرد و کارنامه این بازیکن گفت: او یکی از بهترین هافبک های ما است. همیشه از من انتقاد می کردند که ثبات ندارم اما در فوتبال فراز و نشیب های زیادی وجود دارد. ما در بسیاری از پست‌ها رقابت بیشتری در تیم داریم.»
یکی از غایبان این لیست که بسیار مورد توجه قرار گرفته مارکوس رشفورد است. با این حال خیلی ها انتظار داشتند این بازیکن با توجه به فرصت اندکی که در این فصل برای بازی در این تیم به او داده شده و همچنین عدم درخشش در تیم، در لیست اعلام شده از سوی ساوت گیت قرار نگیرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیست تیم ملی انگلیس برای دیدار دوستانه مقابل سوئیس و ساحل عاج اعلام شد.
هری مگوایر یکی از دو مدافع منچستریونایتد در لیست اعلام شده توسط تیم ملی انگلیس است. لوک شاو دیگر مدافع شیاطین سرخ است که برای هر دو بازی به تیم انگلیس دعوت شد.
این بازیکن روز سختی را در ترکیب یونایتد سپری کرد و در باخت 0-1 مقابل اتلتیکو مادرید و خروج از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، زمین را ترک کرد تا خوان ماتا جایگزین او شود که مورد استقبال هواداران اولدترافورد قرار گرفت. .

گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس حمایت کامل خود را از هری مگوایر اعلام کرد.


سرویس خبر شماره: 1815889 |
27 مارس 1400 ساعت 12:56 |
158 امتیاز خبر|

0نظرات