لیگ 2; شاهین یک قدم بالا می رود

رقابت های قهرمانی فوتبال دسته دوم باشگاه های کشور در دو گروه 14 تیمی به دنبال همدیگر برگزار می شود. در پایان هفته بیست و ششم بازی ها، تیم های اول و برنده تیم های دوم در مجموع سه تیم راهی لیگ یک خواهند شد که با سرمربیگری حسن اشجری در راس و تیم شهرداری. بندرعباس به رهبری امیر خلیفه اصل دوم است.

فوتبال بوشهر در این فصل خاطرات تلخی را برای فوتبالدوستان این شهر به ثبت رسانده است چرا که در پایان فصل شاهد سقوط شاهین شهرداری بوشهر از لیگ یک و ایرانجوان بوشهر از لیگ دو خواهیم بود اما صعود شاهین بندر امیری در لیگ یک ممکن است. دردناک باشد که عملکرد ضعیف را کاهش می دهد. به خصوص اینکه شاگردان مهدی کریمیان با اقتدار به لیگ یک صعود می کنند و همانطور که گفته شد با تیم دوم 9 امتیاز فاصله ایجاد کرده اند. نتایج دیدارهای هفته بیست و یکم گروه A و برنامه مسابقات را مشاهده می کنید.

در فصلی که شاهین شهرداری بوشهر در آستانه سقوط از لیگ یک قرار دارد، شاگردان شاهین بندر امیری با سرمربیگری مهدی کریمیان بازیکن سابق سپاهان و استقلال، مدعی اصلی لیگ و صعود مستقیم به لیگ یک هستند.


سرویس خبر شماره: 1822917 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 11:31 |
362 |

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور شب گذشته با برگزاری دیدارهای هفته بیست و یکم گره پیگیری شد. او گلزنی کرد و با 9 امتیاز با تیم دوم صدرنشین شد.

خلیج فارس ماهشهر در کمال تعجب جام حذفی نتوانست در خانه شهید قندی یزد را شکست دهد اما با 35 امتیاز جایگاه خود را در رده دوم جدول حفظ کرد. چهار تیم با 34 امتیاز پس از تیم خلیج فارس ماهشهر. شهید قندی از یزد، نود از ارومیه، وان پارس نقش جهان و سپاد از تهران و نشان می دهد که در گروه B رقابت بین تیم های رقابت کننده برای صعود به مرحله پلی آف سخت و نفس گیر است.

* سپاد تهران وان – وان پارس نقش جهان سفر
* ایمان سبز شیراز یک – فولاد اهواز جدید صفر
* خلیج فارس ماهشهر یک – شهید قندی یزد یک
* گذر صفر همدان – مس کرمان 2
* نود ارومیه 2 – اترک بجنورد صفر
* شاهین بندر عامری یک – شهرداری نوشهر صفر
* ریحان البرز صفر – عقاب تهران 3



مجله اخبار فوتبال داخلی