مهابادی: امید زیادی به موفقیت استقلال خوزستان دارم

وی در خصوص نتایج اخیر استقلال پاسخ داد: استقلال خوزستان قبل از حضور من و در 4 بازی اخیر 2 امتیاز کسب کرده بود و در فصل اول از 4 بازی اول 2 امتیاز گرفته بود. البته اشتباهات داوری، اعلام پنالتی ناعادلانه علیه سایپا و اعلام نشدن پنالتی شمس آذر قزوین و بدشانسی و عدم هماهنگی نتایج اخیر ما را تحت تاثیر قرار داده است. الان روند ما روند خوبی است و از بازی گذشته شروع شد. انشاالله تا پایان فصل این روند را ادامه می دهیم و روز به روز وضعیتمان بهتر می شود.

وی در خصوص تغییرات بین بازیکنان استقلال خوزستان پاسخ داد: فقط مهدی مومنی از ما جدا شد و 6-7 بازیکن اضافه کردیم که این نیاز به تقویت تیم داشت تا تیم طبق نظر من شکل بگیرد. مربی هر که باشد مطمئناً برای نیم فصل دوم بازیکنان جدید جذب می کند تا تیمش را تقویت کند. حتی اگر در خوشه طلایی می ماندم، قطعا در نیم فصل 4 یا 5 بازیکن می خریدیم و این یک سوال طبیعی و اجتناب ناپذیر است.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان گفت: به نظر من از نظر کیفیت فوتبال بازیکنان ما بازی قابل قبولی را مقابل خیبر خرم آباد انجام دادند. تیم حریف در طول بازی یک فریم زد که دروازه بان ما به خوبی آن را مهار کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1813927 |
15 مارس 1400 در 12:32 بعد از ظهر |
480 امتیاز خبر|

0نظرات

می توانستیم مقابل خیبر پیروز شویم

مهابادی درباره بازی هفته آینده مقابل آرمان گهر افزود: آرمان گهر تیم خوبی است و بازی در شهر خودش برگزار می شود که برای حریفان آرمان گهر سخت است. از آنجایی که می دانیم آنجا چقدر بالاست. خشکی خاصی روی بحث تنفسی بازیکنان ما تاثیر می گذارد زیرا آنها به دریا نزدیک هستند، با دانش فنی و آنالیزی که از تیم حریف داریم، با یک بازی هوشمندانه زمین را ترک خواهیم کرد.

مهابادی همچنین درباره شانس استقلال خوزستان برای اضافه شدن به جمع تیم های مدعی بیان کرد: درخت یا نهال در حال رشد وقتی قرار است به ثمر بنشیند، آن وقت سنجیده می شود. الان لیگ در میانه بازی هاست و هیچ چیز مشخص نیست. ما هنوز روی کاغذ شانس داریم، 14 بازی باقی مانده است و تمام تلاش خود را می کنیم تا به آنچه استحقاق آن را داریم برسیم.

مهابادی با انتقاد از وضعیت زمین گفت: در مجموع کیفیت پایین زمین تاثیر زیادی در بازی دو تیم به خصوص ما داشت. امیدواریم با تدابیری که تربیت بدنی استان و باشگاه فکر می کنند بتوانیم در مسابقات بعدی از زمین های بهتر استفاده کنیم. ضمن اینکه بازیکنان جدیدی که امضا کرده ایم، با تیم هماهنگ شده و روند ما را ادامه می دهیم. فکر می کنم می توانستیم این مسابقه را ببریم. به قول معروف در ناک اوت دقت لازم را نداشتیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، داود مهابادی که چندی پیش جای خود را به سهراب بختیاری داد و هدایت استقلال خوزستان را برعهده گرفت، امید زیادی به موفقیت این تیم دارد. او درباره تساوی مقابل خیبر خرم آباد به “مجله اخبار فوتبال” گفت: بازی فشرده ای برای هر دو تیم بود. با توجه به اینکه خیبر یکی از تیم های خوب و مستعدی است که مربی خوبی هم دارد. هر دو تیم هنوز شانس صعود دارند. بچه های ما خیلی بهتر از دو دیدار قبلی بودند. در نیمه اول کنترل بیشتری روی بازی داشتیم. در نیمه دوم هم می توانستیم گل بزنیم.

سرمربی استقلال خوزستان گفت: کیفیت پایین زمین بازی روی عملکرد تیمش و خیبر خرم آباد تاثیر گذاشته است.

وی ادامه داد: من اصلا ناامید نیستم و خودم به تیم امید زیادی دارم. چون به مرور زمان از نظر تفاهم تاکتیکی به هم نزدیک می شویم. مطمئن باشید در پیست و به امید تیم خودمان موفق خواهیم بود.