مورینیو: رم نبرد بزرگی است حتی اگر جام باشد!

آقای خاص در ادامه صحبت های خود گفت: به همین دلیل وقتی رسانه های این شهر سعی می کنند بین ما و هواداران تفاوت ایجاد کنند واقعا متعجب می شوم و باید از هواداران جالوروسی به خاطر همه لطفی که به من کردند تشکر کنم. از نظر اجتماعی مردم نیاز به مرجع دارند اما این مرجع من نیستم بلکه باشگاه هستم. این احساس همدردی، این احساس تعلق و تعلق به یک خانواده باعث می شود از بودن در اینجا قدردانی کنم. در رم مردم وقتی می‌بریم خوشحال می‌شوند و وقتی می‌بازیم ناراحت می‌شوند، اما حتی وقتی می‌بازیم ما را رها نمی‌کنند و در کنارمان هستند. این چیزی است که فقط در خانواده ها اتفاق می افتد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ژوزه مورینیو، سرمربی رم که در بازی یکشنبه مقابل سمپدوریا به دلیل محرومیت روی نیمکت نخواهد بود، می گوید که جالوروسی باشگاه بزرگی است که نتایجی را که او در زمین می گیرد، ندارد.

مورینیو: رم نبرد بزرگی است حتی اگر جام باشد!

مورینیو که در اولین فصل حضورش در رم موفق شد با این تیم قهرمان لیگ کنفرانس اروپا شود، در این فصل با جالوروسی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا رسید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مورینیو به دلیل درگیری لفظی شدید با مارکو سرا، داور چهارم دیدار رم و کرمونز با دو جلسه محرومیت روبرو می شود و نمی تواند روی نیمکت تیمش بنشیند. بازی یکشنبه مقابل سمپدوریا. به همین دلیل مورینیو نمی تواند در نشست خبری قبل از این بازی شرکت کند.

1837467


سرویس خبر شماره: 1898461
11 آوریل 1402 @ 23:35
6.7 هزار امتیاز خبر|

8نقطه نظر

آقای خاص که امروز برای دیدار با یک کاردینال ایتالیایی به دانشگاه گریگوریان رم سفر کرده بود، علیرغم درخواست از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا برای سکوت رسانه ای در دوران محرومیتش، از این فرصت استفاده کرد و گفتگویی کوتاه با رسانه های مورد استفاده داشت. .

وی در سخنان خود گفت:ساده ترین راه برای توصیف یک باشگاه بزرگ، اشاره به جام ها و افتخارات است. به عنوان مثال، می توان گفت که باشگاه X بسیار بزرگ است، زیرا تعداد زیادی قهرمانی دارد. اما باشگاه‌هایی هم هستند که هیچ جامی کسب نکرده‌اند، اما از نظر علاقه مردم به آنها و تأثیر اجتماعی، آنها بسیار بسیار بزرگ هستند. رم چنین زیبایی دارد.

1837468