سیدحسین: برای این تیم علم و آدم بسیج شده اند!

حرف عجیبی زد و افزود: الان همه بچه ها مصاحبه کرده اند و مشکل تیمی است، دوستان رفتند که تاریخ جمعی قبل از عید کار حسینی بود و حسینی تیم را متحد کرد. در اردوی تیم ملی بودم، دوستان به جای تمرکز و آماده سازی، در فضای مجازی مقابل من صف آرایی کردند و فضا را علیه من برگرداندند. به جای حل مشکلات بازیکن و تیم، صورت مشکل را پاک می کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سید حسین حسینی به عنوان باتجربه ترین بازیکن استقلال نیز یکی از بازیکنانی بود که علیه مدیریت موضع گیری کرد و از حذف از لیگ قهرمانان آسیا گلایه کرد.

کاپیتان استقلال می گوید چندین بار مانع از توقف تمرین بازیکنان شده است.

سیدحسین: برای این تیم علم و آدم بسیج شده اند!


سرویس خبر شماره: 1898464
آوریل 11, 1402 در 23:32
10.4K |

0نقطه نظر

به جای پول دادن در فضای مجازی علیه من خط و نشان کشیدند

حسینی ادامه داد: ما واقعا تیمی تنها هستیم. ما در گوشه ای گیر کرده ایم، نه امکانات داریم و نه هیچ. اینجا که می رویم، نه کسی از ما حمایت می کند و نه هیچ چیز. فقط ما و سرمربی مان هستیم. هیچ کس دیگری با ما نیست. نمیدانم چه بگویم. سال گذشته با آرامش کارمان را انجام دادیم و قهرمان شدیم. آنجا گفتم شرایط امسال خوب نیست.

وی در پایان گفت: بعد از تیم ملی که آمدم دیدم جو تیم خوب نیست. همه ناراحت بودند. می‌توانیم از این لیگ قهرمانان درآمد کسب کنیم. هر پیروزی و هر ترفیع برای باشگاه پول می آورد. با این حال، توافق کردیم که هر اتفاقی بیفتد، امروز بازی را می بریم و ادامه می دهیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

حسینی افزود: ما نباید اینجا بمانیم و علیه کسی صحبت کنیم. ما باید فوتبال خود را بازی کنیم. من کاپیتان این تیم نباید اینقدر شلوغ باشم. من باید دروازه بانم را بسازم. هیچ کس در این باشگاه کار خود را به خوبی انجام نمی دهد. باز هم می گویم به این بچه ها افتخار می کنم که تلاش کردند و تمرین کردند و امروز آمدیم بازی کنیم و به لطف هواداران پیروز شویم.

دروازه بان آبی های پایتخت با اشاره به درخواست اعتصاب بازیکنان گفت: جالب است بدانید این 3-4 ماه اخیر در رختکن خیلی شلوغ بودم. قبل از دربی بود که بچه ها چند بار خواستند اعتصاب کنند و تمرین را قطع کنند، اما به هر حال از جایم بلند شدم و خواهش کردم که سعی کنیم ادامه دهیم. دمشون هم داغه. تا جایی که می توانستند ادامه دادند. اما تا کی؟

سید حسین در پاسخ به این سوال که مقصر کیست، گفت: مقصر دولت قبل است، آقای وزیر سابق ورزش و مدیرعامل وقت. وقتی این بدهی به وجود آمد، دلار 10 هزار تومان شد. آنها به راحتی می توانستند آن پول را پرداخت کنند. آن زمان استقلال تیمی شده بود که همه از آن می ترسیدند. فکر کنم تیم رقیب هم از ما حمایت کرد! فکر می‌کنم او دست به دست هم داد تا اینطوری شود.

وی در ابتدای سخنان خود گفت: امروز واقعا شرایط سختی داشتیم. ما موفق شدیم بازی سخت را ببریم. قبل از بازی در هتل دیدم که تمرکز لازم را نداریم. آنها گرم هستند، من از آنها تشکر می کنم. در این مدت آنها جان خود را دادند و ما توانستیم بازی را ببریم.

کاپیتان استقلال درباره حذفش از لیگ قهرمانان آسیا گفت: از کسانی که تلاش کردند ما را از آسیا حذف کنند تشکر می کنم. برای من خیلی جالب است؛ آیا این تیم میلیون ها هوادار ندارد؟ آیا این تیم برای دولت نیست؟ تیم محبوبی نیست؟ تیم دیگری چنین مشکلی دارد، علم و آدم بسیج می شوند تا مشکل را حل کنند و آبروی ایران را حفظ کنند. اما ما 6 ماه فرصت داشتیم تا این پول را پرداخت کنیم، اما کسی به دیدن ما نیامد.

حسینی همچنین گفت: اگر حقوقت را ندهی می توانی به چشم زن و بچه ات نگاه کنی؟ آیا کار دیگری داریم؟ ما چیزی نمی خواهیم، ​​فقط می خواهیم پول بگیریم. متاسفانه هر بار که پول می آوریم یا جریمه می شویم یا بدهکار.