چارلز بارکلی از داروین هام و فرانک فوگل دفاع کرد

در پلی آف 2024، سری دور اول همچنان ادامه دارد زیرا تیم ها سعی می کنند بلیت خود را برای حضور در نیمه نهایی کنفرانس به دست آورند. با این حال برخی از تیم ها قبلا شکست خورده اند و فصل آنها به پایان رسیده است. لیکرز و سانز دو تا از این تیم ها هستند. اعضای رسانه های NBA با خروج زودهنگام خود، خواستار اخراج داروین هام و فرانک وگل شده اند.

در پخش شب گذشته TNT، چارلز بارکلی، تحلیلگر، تمام منتقدانی را که فکر می کنند هام و ووگل باید اخراج شوند، صدا زد. چاک حقیقت خود را بیان کرد و گفت که بازیکنان باید بیشتر مقصر باشند. زمانی که مدعیانی مانند لیکرز و سانز زود شکست می خورند، سرزنش به سرعت متوجه سرمربی تیم می شود. چارلز بارکلی از TNT فکر نمی کند که این کار درستی باشد.

چارلز بارکلی نظر خود را در مورد منتقدانی که خواهان شغل سرمربیان NBA هستند، ابراز کرد

لیکرز و سانز در دور اول پلی آف 2024 به برتری رسیدند. انتظار می رفت که هر دو تیم در این فصل بعد از رقابت در غرب مدعی باشند. با این حال، آنها نتوانستند از دور افتتاحیه فرار کنند. لس آنجلس امسال هفتمین تیم غرب بود و باید به مصاف ناگتس می رفت. دنور به لس آنجلس اجازه داد یک بازی را ببرند، اما به امور تجاری رسیدگی کرد و سریال را بعد از بازی 5 به پایان رساند. این پایان ناامیدکننده فصل برای لبرون جیمز و لیکرز است. مانند هر فصلی که لبرون در 10+ سال گذشته بازی کرده است، هر تیمی که او در آن حضور داشته باشد شانس بردن فینال NBA را دارد. این در سیزن پس از سال 2024 درست نبود.

کوین دورانت و فونیکس سانز نیز در دور اول شکست خوردند، آنها در چهار بازی توسط آنتونی ادواردز فوق ستاره نوظهور و تیم مینه سوتا تیمبرولوز مغلوب شدند. فینیکس همه کاره شد و سه تیم بزرگ خود را با هم جمع کرد و این یک نبرد سخت برای این تیم بود که به طور مداوم پیروز شود. دوین بوکر، بردلی بیل و دورانت نتوانستند سانز را از دور ابتدایی خارج کنند. با شکست زودهنگام لیکرز و سانز، برخی از رسانه ها خواستار اخراج داروین هام و فرانک ووگل هستند. این به خوبی می تواند برای هر دوی این مربیان در خارج از فصل صدق کند. با این حال، چارلز بارکلی از «بزدل‌هایی» که خواهان اخراج سرمربیان هستند، خوشش نمی‌آید.

آیا به داروین هام و فرانک وگل زمان کافی داده شده تا ثابت کنند سرمربی مناسبی هستند؟ داروین هام لیکرز دو فصل است که سرمربی تیم بوده است. او در هر دو سال لس آنجلس را به رکورد پیروزی رساند. در پلی آف 2023، لس آنجلس به فینال کنفرانس راه یافت اما در چهار بازی مغلوب ناگتس شد. لیکرز انتظار داشت که یک مرحله پلی آف عمیق داشته باشد اما در سال 2024 اینطور نبود. آیا این بدان معناست که داروین هام باید اخراج شود؟ این تصمیم مدیران ارشد لیکرز است.

اعضای رسانه ها همچنین خواهان اخراج فرانک ووگل هستند. او اولین فصل خود را به عنوان سرمربی در فینیکس می گذراند. با امتیاز 49-33 در این فصل، سانز در رده ششم غرب قرار گرفت و در دور اول به مصاف تیمبرولوز رفت. فینیکس هیچ شانسی نداشت و این یک خروج زودهنگام در پلی آف 2024 بود. با تنها یک فصل در فینیکس، قضاوت در مورد موفقیت فرانک ووگل در این تیم دشوار است. باید منتظر بمانیم و ببینیم که لیکرز یا سانز چقدر ممکن است در این فصل بی تاب باشند و سرمربی خود را اخراج کنند.



https://sportslens.com/news/tnts-charles-barkley-calls-out-the-cowards-who-think-darvin-ham-and-frank-vogel-should-be-fired/ منبع: