کلوپ: همه ما می دانیم که صلاح چقدر فوق العاده است

یورگن کلوپ گفت: صادقانه بگویم، عملکرد لیورپول در نیمه اول این بازی را دوست داشتم. گل اول مقابل رنجرز اما باید قبول می کردیم.امشب در شرایط سخت عملکرد فوق العاده ای داشتیم.

بازی سخت هفته آینده در لیگ برتر مقابل منچسترسیتی؟ ما می دانیم که در این جلسه چه باید بکنیم. بهتر است قبل از رفتن به خانه کمی اعتماد به نفس داشته باشیم تا بتوانیم نمایش خوبی ارائه دهیم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

می دانیم که بازی های خارج از خانه در لیگ قهرمانان همیشه می تواند سخت باشد. اما ما فوتبال همیشگی خود را بازی کردیم و از پتانسیل تیم استفاده کردیم و به همین دلیل امشب خیلی خوب بودیم. بابی فیرمینو امشب عملکرد فوق العاده ای داشت و هاروی الیو هم خیلی خوب بود. همه شرایط خیلی خوبی داشتند و بازی امشب می توانست خیلی سخت تر باشد، اما من واقعا از این عملکرد راضی هستم.


سرویس خبر شماره: 1847909
21 اردیبهشت 1401 ساعت 01:23 |
339 امتیاز خبر

0نقطه نظر

هت تریک محمد صلاح؟ او بازیکن بزرگی است و همه ما این را می دانیم. محمد صلاح امشب دوباره توانایی خود را نشان داد و موفق شد سریعترین هت تریک تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر برساند که فوق العاده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول که در هفته های اخیر فراز و نشیب های خود را پشت سر گذاشته و هنوز نتوانسته به تیم قدرتمند فصل قبل تبدیل شود، امشب کار بزرگی انجام داد و با نتیجه 1-7 مقابل گلاسکو رنجرز پیروز شد. یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول پس از پایان بازی به تمجید از محمد صلاح پرداخت که امشب توانست در شش دقیقه هت تریک کند.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول مدعی شد تیمش در خانه رنجرز عملکرد خوبی داشته است.

کلوپ: همه ما می دانیم که صلاح چقدر فوق العاده است