گل محمدی: شاید دیگر لوکادیا را نمی خواهیم!

* امیدوارم دروازه ورزشگاه باز شود
قطعا کمبود تماشاگر ضربه ای به فوتبال ما و همچنین آینده فوتبال ما است. نمی دانم چقدر طول می کشد و حتی قبل از دربی هم گفته می شد که این بازی با مردم بود و ما خوشحال بودیم و دلمان برای آنها تنگ شده بود و ای کاش بازی امروز را جلوی هواداران داشتیم. اما یک سری تصمیمات وجود دارد که نه فدراسیون و نه سازمان لیگ نمی توانند آن را بگیرند. تصمیمات از بالا گرفته می شود و ما از این موضوع آگاه نیستیم و نمی دانم چه زمانی ورزشگاه افتتاح می شود. فوتبال برای تماشاگران است و بدون آنها فوتبال نه ذوقی است و نه لطفی. امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که باشگاه ها از امکان هواداران استفاده کنند. متأسفانه، شور و شوقی که باید وجود داشته باشد، اکنون وجود ندارد. کرونا هنوز تمام نشده است و استادیوم‌ها در سراسر جهان باز هستند، اما نمی‌دانم چه زمانی اینجا اتفاق می‌افتد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* نمی دانم بازگشت لوکادیا موفقیت آمیز خواهد بود یا نه…
نمی دانم لوکادیا برمی گردد یا نه. او همچنان دربی را از دست داد و این مسابقه ای بود که می توانست سرنوشت قهرمانی را رقم بزند. واقعا نمی دانم که او برمی گردد یا نه و بازگشتش می تواند مثمر ثمر باشد یا نه… وقتی مهاجم تیمت را در بهترین و سخت ترین شرایط از دست بدهی، برای او و ما سخت می شود. به هر حال تیم به هر حال بازیکنان و هواداران باید با این موضوع کنار بیایند زیرا این دیدار بسیار سخت و سرنوشت ساز بود.

یحیی گل محمدی در نشست خبری: در مهمترین دیدار فصل به میدان آمد.

گل محمدی: شاید دیگر لوکادیا را نمی خواهیم!

* جای خالی شیخ و لوکادیه را باید پر کنیم
[بدون مهاجم] ما باید این روند را ادامه دهیم. اگر بخواهیم به این فکر کنیم که دو مهاجم را از دست دادیم، بازی های بعدی را هم شکست می دهیم. کار سخت تر است و در نهایت داشتن یک مهاجم خوب مثل لوکادیا که آقای گل لیگ بود می تواند به پیشرفت تیم و سیستم هجومی تیم کمک زیادی کند اما سعی می کنیم با تمرین و خلاقیت بیشتر این خلاء را پر کنیم. فرصت های بیشتر.

* اگر لوکادیا برنگردد باید مهاجم بخریم
ابتدا باید تکلیف لوکادیا مشخص شود و این اتفاق در چند روز آینده رخ خواهد داد و باید منتظر باشیم که آیا او برمی گردد یا نه و بازگشتش چگونه خواهد بود. در حال حاضر نمی توانم پاسخ قطعی به سوال شما بدهم، اما اگر او برنگردد، حتما باید یک مهاجم بخریم. جدایی از لوکادیا دو روز پیش اتفاق افتاد و من زیاد به خرید یک مهاجم فکر نکرده ام و باید ببینیم او چه تصمیمی می گیرد. نمی دانم…

* می توانستیم گل دوم را بزنیم اما…
در کل فکر می کنم دربی جالبی بود و همه کسانی که این بازی را دیدند از بازی لذت بردند. نیمه اول نیمه خیلی خوبی برای ما بود و توانستیم گل بزنیم و بازی را کنترل کنیم و متأسفانه از روی سهل انگاری و عدم دقت گل اول را دریافت کردیم که به نظر من آفساید بود و کارشناسان باید صحبت کنند. اما صحنه ای که دیدم این بود که فکر کردم آفساید است. بعد از گل اول می توانستیم گل دوم را هم بزنیم اما فرصت را از دست دادیم.


* موقعیت های خوبی داشتیم اما مهاجمی نبود
دو روز قبل از بازی اتفاقات غیرمنتظره ای برای ما افتاد. شیخ هفته گذشته مصدوم شد، بنابراین ما دو مهاجم متخصص را از دست دادیم. اما امروز طوری بازی نکردیم که غیبت آنها محسوس نباشد و عملکرد هجومی از خود به نمایش بگذاریم. بازیکنانی که در آنجا بازی کردند، فکر می‌کنم آنها می‌توانند موقعیت ایجاد کنند و ما انتظار داریم که چهار تیم برتر ترکیب شوند و خوب پاس بدهند و این کاری است که مهاجمان باید انجام دهند. بازیکنان ما این کار را خیلی خوب انجام دادند و هر بار که موفق به پاس ترکیبی شدیم، از خط دفاعی آنها عبور کردیم. شاید ما یک مهاجم متخصص نداشتیم که بتوانیم از آن عبور کنیم، اما چند موقعیت خوب ایجاد کردیم.

* در مورد لوکادیا نمی توانم توضیحی بدهم
نمیدونم برمیگرده یا نه منافع باشگاه باید تضمین شود و قطعا آقای درویش و هیئت مدیره در این مورد تصمیم گیری می کنند و شاید بحث از مدیریت فراتر رفته باشد. اما به هر حال این اتفاق افتاد و نمی توانم زیاد در این مورد توضیح دهم چون نمی دانم قصد بازگشت دارد یا نه. باید ببینیم بعدش چی میشه.

آل کثیر هنوز به دو ماه زمان نیاز دارد
عیسی آل کثیر هنوز ریکاوری نکرده است و اگر بخواهد برگردد دو ماه دیگر زمان نیاز دارد تا بازی های تدارکاتی را انجام دهد و با فشار بالا تمرین کند. طی چند روز آینده با او جلسه خواهیم داشت و درخواست من این بود که با او تمدید کنم و حالا دو طرف باید به توافق برسند. آرزویش ماندن است و دوست دارد بماند.

* بازیکنان انرژی دادند، از آنها تشکر می کنم
در شروع نیمه دوم، یک گل دیگر دریافت کردیم که فکر می‌کنم در مرحله انتقالی بود و موقعیت و سختگیری ما باید بهتر می‌شد. بعد از گل توانستیم بازی را به خوبی مدیریت کنیم و به زمین حریف پاس بدیم و موقعیت های خوبی برای ارسال و شوتزنی داشتیم و خدا را شکر گل تساوی را به ثمر رساندیم. اما در کل فکر می کنم می توانستیم دربی را ببریم. بازیکنان ما انرژی زیادی دادند و یک بازی هجومی انجام دادند و فکر می کنم واقعا مستحق برد بودند. از آنها تشکر می کنم و امیدوارم بازی بعدی را ببریم.


سرویس خبر شماره: 1860392
29 دسامبر 1401 در 8:41 ب.ظ
147.1 هزار امتیاز خبر|

14نقطه نظر

من نمی توانم این را توضیح دهم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از پایان بازی دربی در نشست خبری حاضر شد و درباره این بازی اظهار نظر کرد.