آتش بازی یاران احسان و میلاد با 4 گل

میلاد محمدی که به دنبال غیبت در بازی اخیرش مقابل المپیاکوس در فصل جاری سوپرلیگ یونان 12 بازی انجام داده است، امشب به دلیل مصدومیت در لیست تیمش مقابل پائوک حضور نداشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

یاران حاج صفی و محمدی که در چهار هفته گذشته چهار قهرمانی در سوپرلیگ یونان کسب کرده اند، در دیدار امشب مقابل پائوک نمایش فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشتند و توانستند در فاصله یک بازی مانده به پایان، سه امتیاز و یک برد پر گل را کسب کنند. یک طرفه.

1857575


سرویس خبر شماره: 1923586
07 مه 1402 در 00:08
3.5 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

تیم فوتبال A. A. در بازی امشب در حالی که حریف در دقیقه 10 با اخراج مستقیم مدافع خود را از دست داد و در هر نیمه دو گل به ثمر رساند، با نتیجه 4 بر صفر مقابل پائوک به برتری رسید و 75 امتیازی شد و مانند هفته های گذشته در تفاضل گل بهتر از پاناتینایکوس همچنان صدرنشین سوپرلیگ یونان است.

آ. آ. آتن در حضور تیم ملی ایران مقابل پائوک پیروز شد.

آتش بازی یاران احسان و میلاد با 4 گل

احسان حاج صفی بازیکن ملی پوش ایرانی ا. کی آتن که در این فصل 24 بار در سوپرلیگ یونان به میدان رفته، امشب مقابل پائوک قرار گرفت که توانست با پاس های کناری، ضربات ایستگاهی و کرنرهای خود خطرناک بودن را نشان دهد و نمایش خوبی در دفاع تیمش به نمایش بگذارد.

1857574

به گزارش “ورزه سه”، در آخرین بازی از هفته سی و دوم سوپرلیگ یونان، تیم فوتبال آ.یون. در حالی که احسان حاج صفی به عنوان دفاع چپ در ترکیب و میلاد حمدی را به دلیل مصدومیت برای دومین بازی متوالی از دست داد، آتن امشب ساعت 21:30 در ورزشگاه آژا صوفیه با تیم چهارم PAUK روبرو شد.