آجورلو و هیئت مدیره اش به دادگاه معرفی شدند!

حالا پس از گذشت مدتی و سکوت قربانزاده در این خصوص در گفت وگو با خبرگزاری آنا، از معرفی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره وقت باشگاه استقلال به دادگاه خبر داد.

او اضافه کردوی افزود: سهامداران و هواداران حق مطالبه دارند و وظیفه ماست که پیگیری کنیم، مدیران مغرب زمین بدانند که در این مدت نهاد خصوصی سازی با کسی پیمان برادری نبست و دوران مماشات با سوء مدیریت و تخلف در باشگاه ها به پایان رسیده است، خوشبختانه با توجه به درج شدن باشگاه های استقلال و پرسپولیس و نظارت سازمان بورس و سازمان خصوصی سازی، به تمامی سوء مدیریت ها، کتمان رویدادهای مالی و تخلفات رسیدگی خواهد شد.

1662395

رئیس سازمان خصوصی سازی از معرفی مدیرعامل و اعضای سابق هیئت مدیره استقلال در دادگاه خبر داد.

آجورلو و هیئت مدیره اش به دادگاه معرفی شدند!

رئیس سازمان خصوصی سازی خاطرنشان کرد: سهامدار و هوادار چه تقصیری دارد که هر بار مدیر عاملی می آید قبلی ها را تکفیر می کند و خود را در باغ سبزی نشان می دهد بعد می رود و این چرخه با مدیرعامل جدید تکرار می شود!

1740122

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مشکلات مالی باشگاه استقلال در زمان مدیریت مصطفی آجورلو با ابهامات و مشکلات مختلفی همراه بود. اگرچه آجورلو در دو مصاحبه مفصل تلاش کرد تا این موضوع را روشن کند، اما صحبت هایی صورت گرفت که برخی از مسائل را زیر سوال برد.

با این توضیحات باید منتظر واکنش آجورلو در این خصوص باشیم. مدیرعامل سابق استقلال در مصاحبه های قبلی خود پاسخ هایی به قربان زاده داده بود اما حالا ماجرا فرق می کند و ممکن است او سوالات جدیدی را مطرح کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

قربان زاده گفت: پس از بررسی جامع عملکرد مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه استقلال، این افراد به اتهام کتمان رویدادهای مالی و عدم ارائه اطلاعات کامل و کامل طبق بندهای 72 و 75 قانون اساسی به مراجع قضایی معرفی شدند. ماده 44 قانون اجرای سیاست.

این در حالی است که نهاد خصوصی سازی به ریاست حسین قربان زاده یکی از نهادهای شاکی از عملکرد آجورلو و اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال بود. قربان زاده در چند مصاحبه گفته بود که مدیران استقلال به صورت غیرقانونی از سهام خریداران برداشت کرده اند.


سرویس خبر شماره: 1895621
Mar 22, 1401 @ 8:45 ب.ظ
12.8K امتیاز خبر|

20نقطه نظر

با اعلام رئیس خصوصی سازی و اتهام کتمان حوادث مالی

او ادامه داد: وی افزود: ما نمی دانیم مدیر عامل فعلی در حال حاضر چه می کند و نگران هستیم که صدای این اقدامات بعدا بلند شود و برای جلوگیری از این چرخه ابتدا نامه ای مبسوط به دادستان کل کشور ارسال کردیم. افشای کتمان امور مالی باشگاه استقلال و خواستار تحقیق و تفحص و قانع نیستیم و از سوی دیگر با نگاه به آینده نامه لغو تفویض انتخاب اعضای هیات مدیره امضا شد. توسط وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی و در اردیبهشت ماه 1402 اکثریت هیات مدیره را کارشناسان امور مالی و حقوقی تشکیل می دهند که بر عملکرد مدیرعامل نظارت جدی و بدون شکایت خواهند داشت.

قربانزاده افزود: «البته جای بسی است که این جدیت در نظارت و تعقیب در دوره جدید عرضه اولیه این باشگاه‌ها به وجود می‌آید و با همین روش نظارت و نظارت، برخی از مدیران سابق سرخابی‌ها باید خیلی زودتر به دادگاه معرفی می‌شدند. این اقدام به دلایلی از جمله تعارف صورت گرفته است و بی رویه و سهل انگارانه انجام نشده است.

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: مدیر عامل وقت باشگاه استقلال علیرغم وجود تعهدات قانونی و حتی تعهد کتبی متأسفانه آشکارا این وظایف و تعهدات را زیر پا گذاشته و خسارت زیادی را به قیمت کردها به باشگاه استقلال وارد کرده است و متأسفانه علیرغم اینکه جلسات متعدد و پیگیری‌های مکرر سازمان خصوصی‌سازی اطلاعات مخدوش و ناقصی را ارائه می‌دهد و اعضای هیئت‌مدیره وقت باید به دلیل قصور در کنترل و پیگیری امور باشگاه مورد بازخواست قرار گیرند و پاسخگو باشند.»