“علاقه جدی” به پالهینیا، سرقت ویلای صلاح و لو رفتن کیت دیگر – آخرین اخبار LFC – باشگاه لیورپول

توییت روز و مسابقه شب

لیورپول گفته است که “علاقه جدی” به پالهینیا دارد

لیورپول به دنبال جذب ژائو پالهینیا، هافبک 60 میلیون پوندی فولام است.

  • لیورپول پیراهن دروازه بان “سبز سبز” جدیدترین لباسی است که به دنبال لباس های خانگی و خارج از خانه در هفته های اخیر فاش شده است. زیبا به نظر می رسد
  • جیمی وبستر برای اولین بار قبل از بازی LFC Legends در 25 مارس در آنفیلد اجرا خواهد کرد
  • گری لاینکر نقش خود را با بی‌بی‌سی از سر گرفته است و از «همبستگی قابل توجهی» که در پی اظهارات حقوق بشری خود دریافت کرده است ابراز قدردانی کرده است.

در جای دیگر چه خبر است؟

– گری لینهکر ?? (@GaryLineker) 13 مارس 2023

TOTD امروز توسط مجری MOTD، گری لاینکر، پس از اخباری مبنی بر بازگشت او به عنوان مجری برنامه برای پخش بعدی آن منتشر شد.



https://www.thisisanfield.com/2023/03/serious-interest-in-palhinha-salahs-villa-burgled-another-kit-leak-latest-lfc-news/ منبع:

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

سامی موکبل از ایمیل معتقد است که لیورپول جدی‌ترین خواستگار است اما دیگران هم هستند.

پس از چند روز سورئال، من خوشحالم که راهی را از طریق این مسیر طی کرده ایم. من می خواهم از همه شما برای حمایت باورنکردنی تشکر کنم، به ویژه از همکارانم در بی بی سی اسپورت، برای نمایش قابل توجه همبستگی. فوتبال یک بازی تیمی است اما حمایت آنها بسیار زیاد بود. 1/4

  • نیمار مهاجم پاری سن ژرمن گفته است که می خواهد پس از جدایی این تیم از لیگ قهرمانان اروپا از بایرن مونیخ به دوران حرفه ای خود در پاری سن ژرمن پایان دهد.ورزشکاران)
  • پپ گواردیولا گفته است که دوران حضور او در منچسترسیتی بر اساس موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا ارزیابی می شود، شاید او باید به قهرمانی در آن زمان فکر کند! (بی بی سی)

یکی دیگر از لو رفتن کیت و وبستر برای اجرا در آنفیلد

جمع بندی امروز شامل پیوندهایی به هافبک 60 میلیون پوندی فولام، اولین بازی جیمی وبستر در آنفیلد و لباس دروازه بان جدید “سبز سبز” است.

هم هاروی الیوت و هم فابیو کاروالیو در سال‌های اخیر از کریون کوتیج نقل مکان کرده‌اند و گفته می‌شود که قرمزها به یک بازیکن دیگر فولام توجه دارند.