آخرین تکلیف؛ مذاکرات مثبت کاوانی با تیم لالیگا

کاوانی در این فصل در 761 بازی برای منچستر در 17 بازی تنها دو گل زده و یک پاس گل داده است، اما سوسیه داد مطمئن است که کاوانی به دوران اوج خود در سن سباستین باز خواهد گشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، از زمان انتقال کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد و به دلیل افزایش ترافیک در خط حمله شیاطین سرخ، ادینسون کاوانی فرصت کمتری برای حضور در زمین داشته است. از سوی دیگر، پس از برکناری اوله گونار سولشر و به قدرت رسیدن رالف رانگنیک، شرایط برای ستاره اروگوئه ای تغییر چندانی نکرده است.

پیش از نقل و انتقالات زمستانی شایعات زیادی درباره ادینسون کاوانی به گوش می رسید و گفته می شد این بازیکن از نیمکت نشینی های متوالی در منچستریونایتد به ستوه آمده و قصد دارد در ژانویه این تیم را ترک کند. با این حال، اصرار رالف رنگنیک در نهایت منجر به ماندن او در یونایتد تا پایان فصل در اولدترافورد شد.

ادی کاوانی در پایان فصل منچستریونایتد را به عنوان بازیکن آزاد ترک خواهد کرد و مقصد بعدی او لالیگا است.


سرویس خبر شماره: 1816962 |
07 فروردين 1401 ساعت 18:47 |
15,296 امتیاز خبر|

2نظرات

Sanbastien، مقصد نهایی

به گزارش مارکا، رئال سوسیداد که به جدایی دائمی الکساندر آیزاک در پایان فصل فکر می کند، مذاکرات بسیار مثبتی با کاوانی برای جانشینی او داشته و به هدایت او در پایان فصل بسیار خوشبین است.

کاوانی که با وجود پیشنهاد اینتر و ریورپلاته در لیگ فرانسه و سری آ نیز بازی کرده است، قصد دارد به لالیگا برود. بازی در لیگ اسپانیا آخرین چالش ستاره اروگوئه ای در فوتبال اروپا خواهد بود. جالب اینجاست که باشگاهی که او با آن مذاکرات را آغاز کرد و با آن به توافق رسید، رئال، بارسا یا اتلتیکو نیست.