بله، من آن را به رئال 4 نشان دادم، اما قصد توهین نداشتم

رئیس بارسا به حواشی ایجاد شده پس از انتشار تصویر خود پس از الکلکوسیکو واکنش نشان داد.

لوپورتا در پاسخ به چتری که پس از انتشار تصویر بحث برانگیز شادی در زمین چمن برنابئو ایجاد شد، گفت: من همیشه به رئال احترام می گذارم. پیش از ال کلاسیکو، هواداران رئال به احترام رئیس فقید بارسا سکوت کردند که این تصمیمی محترمانه و منصفانه بود. همیشه احترام متقابل بین دو باشگاه وجود داشته است. وقتی در مسابقه ای به این مهمی با 4 گل پیروز می شوید، طبیعی است که بی نهایت خوشحال باشید. با مسئولان باشگاه عکس گرفتیم و نشان دادن عدد 4 توهین به کسی نبود. من قصد توهین به هواداران رئال مادرید را نداشتم. ما امروز پس از یک دوره طولانی بحران به شرایط مناسب رسیده ایم و طبیعی است که بیشتر از همیشه خوشحال باشیم. همه ما بسیار هیجان زده بودیم و در این شرایط بود که عکس گرفته شد.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

شادی بارسا در رختکن بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت و البته این شادی به بازیکنان و کادر فنی خلاصه نشد. مسئولان باشگاه به رهبری خوان لاپورتا، رئیس باشگاه نیز خوشحال شدند و عکس یادگاری روی چمن در برنابئو گرفتند. در این تصویر، لاپورتا شماره 4 را با دست نشان داد که باعث عصبانیت رئال مادرید شد، اما سرمربی معتقد است که او به باشگاه مادریدی بی احترامی یا توهین نکرده است.


سرویس خبر شماره: 1816960 |
07 فروردين 1401 ساعت 18:15 |
3,559 |

1نظرات

خوان لاپورتا:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، الکلسیکو هفته گذشته با پیروزی 4-0 بارسا مقابل رئال از لالیگا بازگشت. حتی بدبین ترین هوادار رئال هم نمی توانست چنین شکستی را در خانه تصور کند.

لاپورتا در مصاحبه ای جدید درباره وضعیت بارسا گفت: ما شروع خوبی برای فصل نداشته ایم و به ارتفاعات زیادی رسیده ایم. حالا همه چیز با ژاوی خوب پیش می رود و می توان گفت بارسا برگشته است. رئال در طول فصل روی 14 بازیکن دیگر حساب کرده است و اکنون دوران افول را پشت سر می گذارد. هدف ما این است که در تمام بازی های باقی مانده پیروز شویم و سپس خواهیم دید که آیا شانسی برای پیروزی داریم یا خیر. این یک چالش بزرگ برای ما است و البته ما همیشه از چنین چالش هایی استقبال می کنیم.»